🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا غذا در فر به صورت یکنواخت پخته نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی یا مشکل در کانکشن فر، حسگر های دما، المنت ها، سینی فر و ... اشاره کرد.
  2. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ مخصوصی درفر ها تعبیه می شود که مهمترین کارایی آن ها ایجاد روشنایی داخل فر است.
  3. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: هر دو کاربرد های یکسان دارند ولی در حالت اتومات بدون نیازبه دکمه ای دیگر شما تنها با فشردن و تنظیم ولوم ها گاز جرقه ها روشن شده و عمل می کنند.
  4. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اجاق گاز و فر برق مصرف زیادی وجود ندارد ولی برای اطمینان بهتر است از این محافظ ها برای لوازم برقی استفاده کنید.
  5. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39565.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سن دیسک کوچک ترین فلش درایو 1 ترابایتی دنیا را معرفی کرد

هر سال در نمایشگاه CES در بین انبوه لپ تاپ ها و گجت های مختلف، رقابت سنگین و هیجان انگیز بین شرکت های توسعه دهنده ابزارهای ذخیره سازی را نیز شاهد هستیم که تلاش می ...

هر سال در نمایشگاه CES در بین انبوه لپ تاپ ها و گجت های مختلف، رقابت سنگین و هیجان انگیز بین شرکت های توسعه دهنده ابزارهای ذخیره سازی را نیز شاهد هستیم که تلاش می کنند بیشترین ظرفیت ممکن را در قالب یک فلش درایو یا کارت حافظه جای دهند. امسال هم شرکت سن دیسک آمده تا نمونه اولیه کوچک ترین فلش درایو 1 ترابایتی با درگاه USB-C را در معرض دید همگان قرار دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان

البته فلش درایو 1 ترابایتی سن دیسک پر ظرفیت ترین محصول این رده محسوب نمی شود و سال گذشته شاهد DataTraveler Ultimate GT کینگستون با ظرفیت - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان - 2 ترابایت بودیم. با این حال سن دیسک توانسته ابعاد درایو جدیدش را به حد معقول و به مراتب کوچک تر از محصول کینگستون برساند. تنها درگاه ارتباطی این فلش درایو USB-C است و - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان - سن دیسک نیازی به استفاده از درگاه استاندارد USB 3.0 - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان - ندیده است که با توجه به فراگیر شدن پورت های USB-C تصمیم معقولی به نظر می رسد.

تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان

سن دیسک اطلاعاتی در مورد قیمت نهایی یا زمان عرضه این محصول ارائه نکرده و فقط پروتوتایپ آن را به لاس وگاس آورده که البته بدون - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان - هیچگونه ایرادی کار می کند. با توجه به اینکه حافظه های SSD یک ترابایتی با کانکتور - تعمیرات اجاق گاز و فر پادیسان در شهر مریوان استان کردستان - USB-C حدود 350 دلار قیمت دارند، انتظار می رود محصول سن دیسک با قیمت کمتر از آن وارد بازار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone