🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل داغ نشدن فر چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل خرابی المنت و سنسور تشخیص دمای فر، دما به اندازه کافی برای پخت پز نرسد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیلی شما از خدمات ارائه شده توسط تکنسین های ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر اجاق گاز مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: وظیفه شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم ها در اجاق گاز برای تنظیم میزان گاز ورودی و تنظیم مقدار شعله مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم ها نازک و کوچکی هستند که وظیفه انتقال جریان الکتریکی برای فنک را به عهده دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39566.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کیبورد و ماوس گیمینگ بیسیم Corsair به همراه پد شارژر چند منظوره‌ معرفی شد

برند Corsair در نمایشگاه CES از سری محصولات بیسیم گیمینگ جدید خود رونمایی نمود که شامل یک صفحه کلید مکانیکی بیسیم، یک ماوس Dark Core RGB و یک ماوس پد می‌شود که مورد آخر می‌تواند گجت‌های مختلف ...

برند Corsair - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - در نمایشگاه CES از سری محصولات بیسیم گیمینگ جدید خود رونمایی نمود که شامل یک صفحه کلید مکانیکی بیسیم، یک ماوس Dark Core RGB و یک ماوس پد می‌شود که مورد آخر می‌تواند گجت‌های مختلف را شارژ کند.

صفحه کلید مکانیکی بیسیم جدید K63 که جایزه نوآوری امسال CES 2018 را نیز از آن خود کرده است، دارای کلید‌های مکانیکی Cherry MX Red بوده و می تواند از طریق فرکانس بلوتوث ۲.۴ گیگاهرتزی یا کابل USB به گجت - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مورد نظر وصل گردد.

به ادعا‌ی شرکت سازنده، عمر باتری این صفحه‌کلید که به نور LED قابل تنظیم نیز مجهز است، ۷۵ ساعت خواهد بود. در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - محصول یاد شده بخش عددی صفحه کلید حذف شده و رمز‌نگاری - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - ۱۲۸ بیتی AES  تعبیه گشته که از Keylogging(در این فرآیند کلیدهای فشرده‌شده بر - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - روی صفحه کلید ذخیره شده که می‌توان اطلاعات تایپ‌شده‌ی کاربران از قبیل رمزهای عبور آن‌ها - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - را سرقت کرد) جلوگیری می کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
لپ‌بورد مخصوص صفحه‌کلید جدید

گیمر‌ها می‌توانند این محصول را به همراه لپ‌بورد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - مخصوص آن خریداری کنند. نرخ کیبورد یاد‌شده ۱۱۰ دلار بوده و لپبورد مخصوصش  ۶۰ دلار قیمت دارد اما می‌توان باندل این دو گجت را به قیمت ۱۶۰ دلار خریداری نمود.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
ماوس گیمینگ بیسیم جدید Dark Core RGB

کمپانی Corsair از ماوس گیمینگ بیسیم جدید Dark Core RGB نیز رونمایی نمود که به - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - همراه کیبورد یادشده از اتصال مشترک استفاده‌ کرده و ۲۴ ساعت عمر باتری دارد.

این ماوس از یک حسگر نوری با ۱۶ هزار DPI بهره ‌می‌برد که استاندارد بالایی میان ماوس‌های گمینگ است. دو گریپ و ۹ کلید قابل تنظیم در این محصول تعبیه شده و به مانند بیشتر ابزار گیمینگ مدرن، از نورهای LED بهره می‌برد که می‌توان شکل‌ها و رنگ‌های گوناگونی به خود بگیرد. مدل معمولی این گجت قیمتی معادل ۸۰ دلار دارد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران
ماوس پد Corsair MM1000 از متد شارژ بیسیم Qi بهره می‌برد

ماوس یاد شده با پد شارژر بیسیم جدید این شرکت نیز سازگار است و برای این قابلیت ویژه باید مدل ۹۰ - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر مرزن‌آباد استان مازندران - دلاری آن را خرید. ماوس پد Corsair MM1000 از متد شارژ بیسیم Qi بهره می‌برد و می‌تواند تلفن‌های هوشمندی همچون گلکسی نوت 8، آیفون 8 و آیفون X را شارژ نماید.

این ماوس پد ابعاد ۲۶ در ۳۵ سانتیمتری داشته و به قیمت بالای ۸۰ دلار عرضه‌ می‌شود. البته با این مبلغ می‌توان یک ماوس پد به همراه شارژر بیسیم جدا خریداری کرد اما شاید تجمیع دو قابلیت جذاب در یک گجت، طرفداران پروپاقرص تکنولوژی را وادار به خرید چنین محصولی کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone