🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات و خدمات ما مبتنی بر تعمیر در محل است و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت کار نکردن فندک در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: قطعه کوچکی به نام میکروسوئیچ وظیفه قطع و وصل جریان برق برای فندک را دارد با خرابی این قطعه فندک شما از کار می افتد.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در فر چیست؟
    پاسخ: از عوامل این مشکل می توان به خرابی موتور گردان و سر و صدای آن،مشکل ترکیب هوا و گاز که باعث صداهای وز وز می شود.
  4. سوال: نقش و کاربرد لامپ در فر چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
  5. سوال: سیم فندک اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: سیم های ظریفی که جریان برق زا از فندک به ترانس جرقه زن منتقل میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18526.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

محققان برای اولین بار نوسان کوانتومی را در یک عایق الکتریکی کشف کردند

فیزیکدانان دانشگاه پرینستون به طور تصادفی موفق به کشف نوعی رفتار کوانتومی در عایق‌ها شدند که تا پیش از این منحصر به فلزات تصور می‌شد. محققان در این تحقیق نوع جدیدی از ذره کوانتومی کشف ...

فیزیکدانان دانشگاه - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - پرینستون به طور تصادفی موفق به کشف نوعی رفتار کوانتومی در عایق‌ها شدند که تا پیش از این منحصر به فلزات تصور می‌شد. محققان در این تحقیق نوع جدیدی از ذره کوانتومی کشف کرده و آنرا فرمیون خنثی (neutral fermion) نام نهادند.

به طور خلاصه، فلزات رسانای الکتریسیته بوده اما عایق‌ها چنین خصوصیتی ندارند. اگر در سطح مولکولی به عایق‌ها و فلزات بنگریم، رسانا بودن به میزان حرکت آزادانه الکترون‌ها مربوط می‌شود. در فلزات الکترون‌ها جنب و جوش زیادی دارند ولی عایق‌ها مقاومت زیادی دارند که مانع از حرکت آزادانه الکترون‌ها می‌شود.

فلزات به خاطر رسانا بودن پدیده‌ای موسوم به نوسان - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - کوانتومی (quantum oscillation) را نشان می‌دهند. زمانی - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - که - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - فلز در دمای بسیار پایین در - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - معرض میدان مغناطیسی قرار می‌گیرد، الکترون‌ها می‌توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - وارد وضعیت کوانتومی شوند که سبب نوسان پیدا کردن مقاومت ماده می‌شود. این پدیده در عایق‌ها رخ نمی‌دهد چرا که الکترون‌ها نمی‌توانند در آنها آزادانه حرکت کنند.

تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران

اما محققان دانشگاه پرینستون موفق شدند در تحقیقات جدید خود برای اولین بار نوسان کوانتومی را در یک عایق الکتریکی کشف - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - کنند. آنها حین کار کردن با تلورید تنگستن (tungsten ditelluride) به این کشف پی بردند. این ماده در حجم زیاد شبیه فلز رفتار می‌کند اما زمانی که از حجم - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - آن کاسته شده و به شکل یک ماده دو بعدی مثل گرافین در می‌آید، به یک عایق الکتریکی تبدیل می‌شود. محققان حین اندازه گیری مقاومت این ماده در میدان مغناطیسی متوجه نوسان آن شدند.

محققان از این اتفاق حیرت زده شده و آن را «کاملا غافلگیرکننده» توصیف کرده‌اند. با فرضیات کنونی نمی‌توان این پدیده را توضیح داد با این حال محققان فرضیه خود را ارائه کرده‌اند. به گفته آنها احتمالا این الکترون‌ها نیستند که نوسان می‌کنند، بلکه تعاملات قوی سبب بوجود آمدن ذرات کوانتومی جدید شده است که از خود نوسان نشان می‌دهند.

محققان می‌افزایند از آنجا که عایق‌های الکتریکی مانع از حرکت آزادانه ذرات باردار مثل الکترون‌ها می‌شوند، این ذرات جدید باید دارای بار خنثی باشند. این «فرمیون‌های فرضی خنثی» می‌توانند خاصیت نوسان کوانتومی قابل مشاهده را به نمایش بگذارند.

«Sanfeng Wu»، یکی از نویسندگان ارشد تحقیق می‌گوید: «اگر برداشت‌های ما درست باشند، یعنی در حال نگاه کردن به ماده کوانتومی کاملاً جدیدی هستیم. ما در حال تصور کردن یک جهان کوانتومی کاملاً جدید در عایق‌ها هستیم. ممکن است در طول چند دهه گذشته این پدیده از چشمان ما مخفی مانده باشد.» محققان اضافه می‌کنند برای اطمینان از وجود فرمیون‌های خنثی به تحقیقات بیشتر نیاز است.

یافته‌های این تحقیق در ژورنال - تعمیرات اجاق گاز و فر در شهر چالوس استان مازندران - Nature منتشر شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone