🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در این موارد بهتر است جاروبرقی را خاموش کند زیرا این اتفاق فشار زیادی را برای موتور ایجاد می کند و باعث سوختن یا خراب شدن آن می شود.
  2. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی و پایان عمر موتور از مکش آن می کاهد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن جاروبرقی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی جاروبرقی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: آیا میتوان از جاروبرقی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18521.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

رندرهای سه بعدی نسل جدید آیپد پرو منتشر شد

رندرهای سه بعدی CAD منتسب به آیپد پرو 12.9 اینچی2021 اپل به اشتراک گذاشته شده است که از تشابه طراحی آن با نسل قبلی آیپد پرو خبر می‌دهد. براساس خبرهای منتشر شده از سوی منابع ...

رندرهای سه بعدی CAD - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - منتسب به آیپد پرو 12.9 اینچی2021 اپل به اشتراک گذاشته شده است که از تشابه طراحی آن با نسل قبلی آیپد پرو خبر می‌دهد.

براساس خبرهای منتشر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - شده از سوی منابع آگاه،‌ احتمالا کوپرتینونشین‌ها نسل جدید آیپد پرو خود را نیمه اول سال 2021 معرفی و به بازار عرضه می‌کنند. وب‌سایت «91Mobiles»، پیش از فرارسیدن موعد رونمایی رسمی، رندرهای سه بعدی منتسب به نسل جدید آیپد پرو را به اشتراک گذاشته شده است که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان

وب‌سایت مذکور در کنار رندرهای به اشتراک گذاشته شده اطلاعاتی در مورد مشخصات نسل بعدی آیپد پرو منتشر نکرده است و تنها به ابعاد نمایشگر 12.9 اینچی این - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - دستگاه اشاره کرده است.

باتوجه به رندرها،‌ احتمالا طراحی نسل جدید آیپد پرو تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد. در نتیجه به نظر می‌رسد باید منتظر دستگاهی با لبه‌های مربع شکل، دوربین دوگانه در پنل پشتی همراه با سنسور لایدار و فلش LED باشیم.

همان‌طور که در تصاویر مشاهده می‌کنید،‌ در قسمت بالای دستگاه دکمه پاور به همراه دو اسپیکر و در قسمت پایین دستگاه نیز یک اسپیکر - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - دیگر به همراه پورت USB Type-C تعبیه شده است. سمت راست آیپد پرو کلیدهای کم و زیاد کردن صدا و پورت اتصال مغناطیسی برای شارژ قلم هوشمند اپل پنسل قرار داده شده - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - است.

در پنل پشتی دستگاه نیز، به غیر از ماژول دوربین، پین‌های اتصال هوشمند (Smart Connector) برای اتصال لوازم جانبی مانند کیبورد تعبیه شده است.

براساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده،‌ احتمالا آیپد پرو 12.9 اینچی 2021 اپل نخستین سری آیپد پرو خواهد بود که با نمایشگر mini-LED به بازار عرضه می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه با بهر‌ه‌مندی از چیپست 5 نانومتری  A14 بایونیک در دسترس کاربران قرار گیرد.

آپید پروهای اپل از محبوبیت خوبی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - در بازار برخوردار هستند و مدیران این شرکت ادعا می‌کنند که کاربران می‌توانند از این دستگاه‌ها - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر کوچصفهان استان گیلان - به عنوان جایگزین مناسبی به جای لپ‌تاپ استفاده کنند. اپل هر از چند گاهی سخت افزار و طراحی آپیدهای خود را به روز می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone