🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: ما بیش از صد هزار مشترک فعال داریم که بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی می شود و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: علت نچرخیدن فر و جوجه گردان چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: آیا تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: بله، تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند و جای هیچ نگرانی در این مورد وجود ندارد.
  4. سوال: محفظه مخلوط کن هوا در اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: محفظه ای در اجاق گاز ها وجود دارد که میزان گاز را با مقداری هوا مخلوط میکند تا شعله بهتر بسوزد و ضرر آن کمتر شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا متخصص شما جهت رفع عیب مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18525.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با اپ Gallery؛ گالری، مخفی‌ساز و ویرایشگر عکس و ویدیو برای اندرویدی‌ها

امکانات گالری پیش‌فرض اکثر گوشی‌های اندرویدی رضایت کاربرانشان را جلب می‌کند. ولی آیا همه به این امکانات قانع‌اند؟ احتمالا هستند کسانی که از اپلیکیشن گالری چیزی فراتر از نمایش و دسته‌بندی تصاویر می‌خواهند. اگر خودتان ...

امکانات گالری پیش‌فرض اکثر گوشی‌های اندرویدی رضایت کاربرانشان را جلب می‌کند. ولی آیا همه به این امکانات قانع‌اند؟ احتمالا هستند کسانی که از اپلیکیشن گالری چیزی فراتر از نمایش و دسته‌بندی تصاویر می‌خواهند.

اگر خودتان را جزو همین افراد می‌دانید، شاید گالری شخص ثالث SB Studio بتواند نظرتان را جلب کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - این اپلیکیشن که به سادگی Gallery نام گرفته نه فقط یک گالری درست و درمان است بلکه می‌توانید روی آن به عنوان یک ویرایشگر عکس و ویدیو و گاو صندوق امن تصاویر خصوصی هم حساب باز کنید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس

محصول SB Studio تمام امکانات روتین یک اپلیکیشن گالری را به شما ارائه کرده و رابط کاربری قابل قبولی - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - هم دارد. می‌توانید بین تصاویر بگردید و آلبوم بسازید و آن‌ها را در - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - اسلایدشو تماشا کنید. اتفاقا اسلایدشو یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن است که می‌توانید عکس‌ها را در محیطی زیبا و سه‌بعدی ببینید و در صورت تمایل تم پس‌زمینه را هم تغییر دهید.

اما یکی از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن که خیلی‌ها فقط برای آن نصبش می‌کنند، امکان مخفی‌سازی تصاویر و ویدیوهاست. Gallery به شما اجازه می‌دهد که مدیای حساس را در گالری قفل - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - کرده و رویشان رمز عبور بگذارید. در واقع با نصب اپلیکیشن یک گاو صندوق مخفی خواهید داشت.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس

گالری SB Studio فقط به نمایش عکس و ویدیو اکتفا نکرده و می‌خواسته که یک ویرایشگر کاربردی هم باشد. برای همین ویرایشگر درون‌برنامه‌ای تصاویر و فایل‌های ویدیویی را هم در اختیارتان قرار داده که شاید خیلی پیشرفته نباشند - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - اما تا حد زیادی شما - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - را از نصب اپلیکیشن‌های دیگر برای این کار بی‌نیاز می‌کنند.

حتی امکان ساخت کلاژ و تهیه پست برای استوری را هم در اختیار دارید تا بتوانید روی Gallery به عنوان یک اپلیکیشن همه کاره - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - حساب باز کنید. البته یک نکته ناامید کننده هم وجود دارد و مثل همیشه چیزی نیست جز تبلیغات. در استفاده از - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - نسخه رایگان اپلیکیشن باید وجود تبلیغات در گوشه و کنار محیط را تحمل کنید که موضوع خوشایندی نیست.

اما مجبور به این کار نیستید و می‌توانید اپ را به نسخه پرو ارتقاء بدهید - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - یا اینکه نسخه آنلاک اپلیکیشن را از دانلودسنترها پیدا کنید. در هر صورت، گالری SB Studio با بیش از 50 میلیون نصب فعال جزو گالری‌های خوب موجود برای اندرویدی‌هاست که عملکرد قابل قبولی هم از خود به نمایش می‌گذارد.

این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - دانلود کنید و نظرتان راجع به آن و محصولات مشابهش را به ما بگویید.

تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس

Gallery

سازنده: SB studio قیمت: رایگان - تعمیرات اجاق گاز و فر کن در شهر کازرون استان فارس - (با پرداخت درون‌برنامه‌ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 11 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone