تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  3. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20502.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

وزیر آموزش پرورش: به زودی شبکه شاد به تلویزیون‌های خانگی متصل خواهد شد

«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش‌وپرورش از امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در به‌روزرسانی‌های آینده این پلتفرم خبر داد و اعلام کرد که مسئولان فنی آموزش و پرورش در حال اجرای این طرح با ...

«محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش‌وپرورش از امکان اتصال تلویزیون‌های خانگی به شبکه شاد در به‌روزرسانی‌های آینده این پلتفرم خبر داد و اعلام کرد که مسئولان فنی آموزش و پرورش در حال اجرای این طرح با کمترین هزینه هستند.

او همچنین خبر از تعهد وزارت ارتباطات نسبت به اتصال همه مدارس به شبکه ملی اطلاعات داد و تاکید کرد که این قول را از وزارت ارتباطات گرفته تا این طرح در زمان مقرر، اجرایی شود. حاجی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - میرزایی همچنین از دیگر وعده‌های وزارت ارتباطات خبر داد و گفت:

«وزارت ارتباطات همچنین متعهد شده که به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - پوشش دهی اینترنت تمام نقاطی که در کشور تحت پوشش اینترنت نیستند بپردازد و این نقاط را مشخص و نسبت به توسعه پوشش اینترنتی برای آموزش مجازی دانش آموزان اقدام کند.»

حاجی میرزایی تأکید کرده که  آموزش - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - و پرورش مدیران همه مدارس را ملزم کرده تا نحوه دسترسی دانش آموزان خود را به تلفن همراه، تبلت و اینترنت مشخص کنند. به گفته او با اجرای این کار مشخص شود که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - دانش‌آموزانی که به تلفن همراه و اینترنت دسترسی ندارند به چه صورت باید آموزش ببینند.

وزیر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - آموزش و پرورش همچنین از احتمال رایگان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - شدن اینترنت شبکه شاد در سال آینده صحبت کرد و گفت: «اینترنت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - شبکه آموزش دانش‌آموزی (شاد) در سال تحصیلی قبل رایگان بود و برای سال - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - تحصیلی آینده نیز - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - به ستاد ملی مبارزه با کرونا پیشنهاد دادیم که اینترنت این شبکه باید رایگان شود.»

تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل

وزیر آموزش‌وپرورش با ذکر این نکته که همچنان از آموزش‌های تلویزیونی و رادیویی همانند سال قبل استفاده خواهد شد، به عرضه بسته‌های خودآموز آموزشی توسط مدارس اشاره کرد؛ بسته‌هایی قرار است در سال تحصیلی جدید توسط مدیران مدارس در اختیار دانش آموزان مناطق محروم قرار بگیرد.

حاجی میرزایی با - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - بیان اینکه کلاس‌های درس در مناطق سفید کشور (از لحاظ عدم وجود ویروس کرونا) حضوری برپا - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - خواهد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - شد، گفت: - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - «سال تحصیلی جدید را به‌گونه‌ای آغاز می‌کنیم که همه دانش آموزان از فرصت آموزش بهره‌مند شوند.» وی بابیان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - این‌که بخشهای زیادی از کتاب‌های درسی امسال به‌طور الکترونیکی منتشر می‌شوند، توضیح داد: «در تلاش هستیم تا محتواهای متعدد - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - آموزشی در شبکه شاد بارگذاری شوند و دانش‌آموزان با ورود به این شبکه از مطالب متنوع و مختلف بهره بگیرند.»

گفتنیست وزارت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - آموزش و پرورش وعده داده تا در ایام تابستان و با اتمام سال تحصیلی، زیرساخت‌های شبکه شاد مورد بهینه‌سازی قرار می‌گیرند و حتماً امکانات - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - جدید به این شبکه اضافه می‌شوند. همچنین گفته شده که حتی اگر کرونا در آینده نزدیک از بین برود و واکسن آن ساخته شود، آموزش و پرورش از شبکه - تعمیرات یخچال امرسان در شهر پارس آباد استان اردبیل - شاد به‌عنوان برنامه کمکی خود استفاده خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone