🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  4. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19057.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

سرمایه‌گذاری ۳.۶ میلیارد دلاری احتمالی اپل در کیا برای تولید سالانه ۱۰۰ هزار خودرو

یک خبرگزاری کره‌ای در گزارشی مدعی سرمایه گذاری ۳.۶ میلیارد دلاری اپل در کیا موتورز به منظور همکاری برای تولید سالانه ۱۰۰ هزار اتومبیل برقی شد. پس از انتشار این خبر ارزش سهام کیا ۱۴.۵ ...

یک خبرگزاری کره‌ای در گزارشی مدعی سرمایه گذاری ۳.۶ میلیارد دلاری اپل در کیا موتورز به منظور همکاری برای تولید سالانه ۱۰۰ هزار اتومبیل برقی شد. پس از انتشار این خبر ارزش سهام کیا ۱۴.۵ درصد افزایش یافت.

خبرگزاری DongA Ilbo با انتشار گزارشی مدعی شد اپل و کیا در شرف عقد یک قرارداد همکاری هستند تا به موجب آن خودروساز کره‌ای اتومبیل‌های برقی این شرکت موسوم به «اپل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - کار» را در کارخانه‌ای در ایالت جورجیا آمریکا بسازد.

تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان

این قرارداد در زودترین زمان احتمالاً در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۹ بهمن) با هدف معرفی اپل کار در سال ۲۰۲۴ بسته خواهد شد که زودتر از پیش‌بینی های قبلی است. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - آنطور که در گزارش آمده اپل و کیا می‌خواهند پس از شروع تولید سالانه ۱۰۰ هزار اتومبیل برقی تولید کنند.

هیوندای اواسط دی ماه مذاکره - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - با اپل برای تولید خودرو را تأیید کرد و گزارش‌های دیگر حاکی از آنند که این خودروساز کره‌ای تولید اپل کار را به زیرمجموعه خود یعنی کیا واگذار خواهد کرد. اوایل ماه ژانویه ۲۰۲۱ نیز خبرگزاری Korea IT News اعلام کرد اتومبیل الکتریکی اپل - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - احتمالاً در کارخانه کیا واقع در ایالت جورجیا آمریکا تولید خواهد - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - شد.

«مینگ-چی کو» تحلیلگر اپل نیز روز گذشته گفت که اپل می‌خواهد در همکاری با هیوندای از پلتفرم E-GMP این شرکت به عنوان شاسی خودروی خود و از کارخانه کیا در - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - ایالات متحده برای تولید آن استفاده کند. کو معتقد است اپل کار «در زودترین زمان» سال ۲۰۲۵ از راه خواهد رسید. - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - البته او این زمانبندی را بسیار خوشبینانه می‌داند و - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - معتقد است این محصول ۲۰۲۸ - تعمیرات مایکروفر الجی در شهر آزادشهر استان گلستان - یا حتی دیرتر به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone