🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14793.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

تلگرام به قابلیت برقراری تماس‌ تصویری گروهی مجهز می‌شود

همزمان با همه گیری بیماری کرونا، پلتفرم‌های تماس صوتی و تصویری بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گرفت. تلگرام در اقدامی جدید قصد دارد از ماه آینده قابلیتی را در اختیار کاربران قرار دهد ...

همزمان با همه گیری بیماری کرونا، پلتفرم‌های تماس صوتی و تصویری بیش از پیش مورد توجه کاربران قرار گرفت. تلگرام در اقدامی جدید - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - قصد دارد از ماه آینده قابلیتی را در اختیار کاربران قرار دهد تا بتوانند با یکدیگر تماس‌های تصویری گروهی داشته باشند.

«پاول دورف» مدیرعامل تلگرام با انتشار پستی در کانال رسمی خود اعلام کرد که قابلیت جدید این اپلیکیشن از ویژگی‌های معمولی یک سرویس کنفرانس ویدیویی مانند قابلیت حذف نویز و به اشتراک گذاری نمایشگر برخوردار خواهد بود و کاربران تمام نسخه‌های اپلیکیشن اعم از دسکتاپ و موبایل می‌توانند  از این قابلیت استفاده کنند.

انتظار می‌رود بروزرسانی مربوط به قابلیت استفاده از تماس‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - تصویری گروهی به زودی برای نسخه iOS تلگرام منتشر شود. در ابتدا قرار بود ویژگی تماس ویدیویی سال ۲۰۲۰ به این پلتفرم اضافه شود اما این اتفاق نیفتاد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان

تلگرام در حال حاضر از قابلیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - تماس‌ تصویری شخصی و برقراری گفتگوی صوتی گروهی (قابلیت مشابه اپلیکیشن کلاب هاوس) - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - پشتیبانی می‌کند. تماس‌های تصویری توسط این اپلیکیشن رمزگذاری می‌شود اما هنوز مشخص نیست که این وضعیت برای قابلیت جدید کنفرانس ویدیویی نیز صادق خواهد بود و از سیستم رمزگذاری‌ تلگرام پشتیبانی می‌کند یا خیر.

آخرین بروزرسانی ارائه شده از تلگرام تغییرات زیادی از جمله امکان زمان‌بندی چت‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - صوتی در کانال، بزرگنمایی مستقیم تصاویر، جلو و عقب زدن ویدیوها و امکان پرداخت درون برنامه‌ای برای برخی سرویس‌ها را در اختیار کاربران قرار داد.

همچنین تلگرام در زمان شیوع ویروس کرونا و همزمان با جریان دورکار شدن بسیاری از کارمندان توانست رشد بسیار خوبی داشته باشد. طبق اعلام این شرکت، تعداد کاربران فعال ماهانه آن‌ها در سال ۲۰۲۰ به ۴۰۰ میلیون نفر رسیده، در حالی که در سال ۲۰۱۸ این مقدار ۲۰۰ میلیون نفر بوده است. البته اعلامیه مربوط به تغییر سیاست‌های - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - حفظ حریم خصوصی واتساپ کمک زیادی به این موضوع کرد و باعث شد بسیاری از کاربران اپلیکیشن متعلق به فیسبوک روانه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - تلگرام شوند.

هرچند واتساپ نسبت به تلگرام سرعت رشد بسیار کمتری دارد، اما این پیام رسان نیز در سال - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - ۲۰۱۸ قابلیت تماس تصویری و صوتی گروهی را به اپلیکیشن خود - تعمیرات لباسشویی میله در شهر هرسین استان کردستان - اضافه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone