🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39489.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

رونمایی از آنر 7X در ایران؛ دید کامل با کمترین هزینه

سیاست آنر به عنوان زیربرند جوان پسند هوآوی این است که همواره محصولاتی متنوع، با قیمت مناسب و خصوصیات به روز در بازار داشته باشد، از جمله Honor 7X که امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه، ...

سیاست آنر به عنوان زیربرند جوان پسند هوآوی این است که همواره محصولاتی متنوع، با قیمت مناسب و خصوصیات به روز در بازار داشته باشد، از جمله Honor 7X که امروز دوشنبه ۲۵ دی ماه، به شکل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - رسمی در تهران رونمایی شد. بر اساس تعریف - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - شرکت سازنده در سری X تمرکز روی ساخت موبایلی با نمایشگر خوب، قابلیت سرگرم سازی کاربر و ارزش خرید بالا قرار دارد. پس تعجبی هم ندارد که وقتی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به آنر 7 ایکس نگاه می کنید، صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - موسوم به Full View قبل از هرچیز توجه را به خود جلب می کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

نمایشگر بدون حاشیه که مدتی پیش روی پرچمداران - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سری میت معرفی شده بود حالا به موبایل خوش قیمت آنر 7X آمده است. موبایل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جدید - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سری آنر به لطف این ویژگی صفحه نمایش بزرگ ۵.۹۳ اینچی دارد در حالی که برای مثال آیفون 8 پلاس با وجود ابعاد بزرگتر بدنه، به نمایشگر ۵.۵ اینجی مجهز است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

پشت بدنه فلزی دستگاه دوربین دوگانه ۱۶ + ۲ مگاپیکسلی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به چشم می خورد و داخل بدنه چیپست کایرین ۶۵۹ وظیفه پردازش های سخت افزاری را بر عهده دارد. به لطف پردازنده ۲.۳۶ گیگاهرتزی و ۴ گیگابایت حافظه رم، این تلفن هوشمند به خوبی از پس اجرای روان عملکردهای روزمره بر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می آید. حافظه داخلی دستگاه نیز ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده که به این راحتی ها با فیلم و موسیقی پر نمی شود، اما در صورت نیاز می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - توانید این مقدار را با کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر افزایش دهید. آنر 7X با وجود صفحه نمایش - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بزرگی که دارد، با ظرفیت باتری ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت قادر است با - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - هر شارژ حداقل یک روز کاربر را همراهی کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

برند آنر به لطف ارزش خرید بالای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - محصولات خود ظرف مدت کوتاه به موفقیتی قابل توجه رسیده و در بازار چین به برند برتر تلفن های هوشمند تبدیل شده است. این برند در بازار فنلاند به رتبه اول و در روسیه به رتبه سوم دست یافته و روند فتح بازارهای جهانی را با سرعت ادامه می دهد. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بر اساس برنامه ریزی های انجام گرفته، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آنر قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ به جمع ۵ برند برتر تجاری جهان دست یافته و سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - سومین تولید کننده موبایل در جهان باشد. جذابیت موبایل های سری X با فروش بیش از ۴۰ میلیون دستگاه، یکی از - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - عوامل موفقیت برند آنر در سالهای اخیر بوده است.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

بر همین اساس انتظار می رود آنر 7X هم با استقبال کاربران، روند موفقیت مدل های قبلی را ادامه دهد. ناگفته نماند که فروش آنر 7X در بازار ایران با ۶۴ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت حافظه رم، از امروز با قیمت ۱ میلیون - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و ۱۹۹ هزار تومان آغاز می شود.

- تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone