🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل چرخ ها در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
  2. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: علت تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: صدای بیش از حد جاروبرقی میتواند مربوط به خرابی موتور و بلبرینگ و برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18371.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل قابلیت نصب برنامه‌های iOS روی مک‌های M1 را غیرفعال کرد

اپل قابلیت نصب غیررسمی اپلیکیشن‌های iOS روی مک‌های M1 یا به اصطلاح سایدلود کردن را غیرفعال کرده است. با اینکه اپ‌های iOS از فروشگاه Mac App Store در دسترس هستند، بسیاری از اپ‌ها از جمله ...

اپل قابلیت نصب غیررسمی اپلیکیشن‌های iOS روی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - مک‌های M1 یا به اصطلاح سایدلود کردن را غیرفعال کرده است.

با اینکه اپ‌های iOS از فروشگاه Mac App Store در دسترس هستند، بسیاری از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - اپ‌ها از جمله - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - Xbox و Netflix به خاطر تأیید نشدن توسط توسعه دهنده مجوز اجرا روی macOS را ندارند. تا پیش از این کاربران از برنامه‌ای به نام iMazing برای نصب برنامه‌ها بدون استفاده از Mac App Store یا همان سایدلود کردن استفاده می‌کردند، اما به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - نظر می‌رسد اپل حالا این قابلیت را غیرفعال کرده است.

کاربران گزارش - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده‌اند که حین نصب برنامه‌های پشتیبانی نشده روی macOS - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - 11.1 با پیغام خطای زیر روبرو شده‌اند که از عدم امکان نصب برنامه خبر می‌دهد.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان

آنطور که 9to5Mac گزارش می‌کند، این پیغام خطا در نسخه بتای macOS 11.2 تغییر کرده و همانطور که در ادامه مشاهده می‌کنید در آن به طور مستقیم به عدم تمایل توسعه دهنده به نصب برنامه خود روی مک اشاره شده است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان

تصمیم اپل به ممانعت - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - از نصب غیرقانونی برنامه‌ها بسیاری از کاربران را محدود می‌کند اما اتفاق - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - غافلگیر کننده‌ای نیست. خبرگزاری 9to5Mac یک - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - هفته قبل با انتشار گزارشی مدعی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - شد که بررسی کدهای macOS Big Sur 11.2 نشان می‌دهد که اپل به زودی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - جلوی اجرای اپ‌های iOS در macOS را می‌گیرد. این محدودیت با سایدلود کردن قابل دور زدن بود اما حالا با غیرفعال شدن این قابلیت بسیاری - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر اصفهان استان اصفهان - از کاربران macOS آزادی عمل در نصب برنامه‌ها را از دست داده‌اند.

MacRumors در گزارش خود اشاره می‌کند برنامه‌هایی که تاکنون سایدلود شده‌اند همچنان بدون مشکل کار خواهند کرد و این محدودیت تنها شامل برنامه‌های جدید می‌شود. البته کاربران نباید به این مساله دل خوش کنند چرا که ممکن است اپل در آینده این برنامه‌ها را نیز از کار بیندازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone