🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18360.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

تصاویر نسخه بعدی راگ‌فون از نورپردازی RGB و شارژ سریع ۶۵ واتی خبر می‌دهد

ایسوس راگ‌فون یکی از محبوبترین سری‌های گوشی گیمینگ است و حالا تصاویری از نسخه بعدی این خانواده منتشر شده که از شارژ سریع و تغییر در طراحی آن خبر می‌دهد. تا پیش از این عرضه‌ ...

ایسوس راگ‌فون یکی از محبوبترین سری‌های گوشی گیمینگ است و حالا تصاویری از نسخه بعدی این خانواده منتشر شده که از شارژ سریع و تغییر در طراحی آن خبر می‌دهد.

تا پیش از این عرضه‌ جانشین تلفن هوشمند گیمینگ راگ فون 3 توسط ایسوس تایید شده بود و حالا تصویری از این گوشی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - منتشر شده که علاوه بر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - نمایش ظاهر این گوشی هوشمند برخی جزئیات اصلی آن را هم مشخص می‌کند. تصویر مذکور مربوط به پنل پشتی است که طراحی خاص - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - موبایل را به تصویر می‌کشد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان

با توجه به تصویر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - منتشر شده، ممکن است پنل پشت گوشی جدید ایسوس باز طراحی شود. با توجه به اینکه در پشت گوشی عدد «05» دیده می‌شود و با وجود اینکه عدد «4» - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - در چین به عنوان نوعی بدشانسی قلمداد می شود می‌توان در نظر گرفت که نام این گوشی ایسوس راگ‌فون 5 خواهد بود.

 آرم ROG در گوشه پایین سمت چپ دستگاه قابل مشاهده است. یک نوار سفید در وسط پنل پشت دستگاه قرار دارد که می‌توان تصور کرد هنگام روشن شدن دستگاه این نوار سفید هم روشن خواهد شد. 

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان

از نکات جالب این گوشی هوشمند وجود یک دکمه‌ قرمز رنگ روشن در گوشه پایین سمت چپ آن است که کاربرد آن نامشخص است. این دکمه قرمز رنگ را می‌توان به‌عنوان فعالساز حالت بازی این دستگاه در نظر گرفت که البته این موضوع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - تایید نشده است.

در تصاویر لو رفته از این گوشی هوشمند ماژول دوربین هم قابل مشاهده است و امکان دارد به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - دوربین سه‌ گانه با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - لنز اصلی 64MP مجهز باشد.

گوشی هوشمند جدید راگ با شماره مدل ASUS_I005DA در وب سایت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - سازمان صدور گواهینامه 3C چین هم دیده شده و طبق لیست ارائه شده در آن این گوشی از ویژگی شارژ سریع 65 وات بهره خواهد برد. مدل قبلی این گوشی یعنی راگ‌فون 3 از شارژ 30 وات پشتیبانی می‌کند در حالی که پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی S21 از شارژ 25W - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان

هنوز اطلاعات و - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر مریوان استان کردستان - زمانی برای عرضه این گوشی توسط ایسوس ارائه نشده اما انتظار می رود این گوشی بهار سال آینده در چین عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone