🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  3. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18365.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

فیسبوک در برابر قانون جدید ترکیه برای کنترل بیشتر شبکه‌های اجتماعی تسلیم شد

فیسبوک به تازگی از آغاز روند انتصاب یک نماینده قانونی به عنوان نماینده محلی در ترکیه برای پیروی از قانون جدید شبکه‌های اجتماعی این کشور خبر داده است. ترکیه با قانون جدیدش بجای اینکه دسترسی ...

فیسبوک به تازگی از آغاز روند انتصاب یک نماینده قانونی به عنوان نماینده محلی در ترکیه برای پیروی از قانون جدید شبکه‌های اجتماعی این کشور خبر داده است.

ترکیه با قانون جدیدش بجای اینکه دسترسی کاربران به شبکه‌های اجتماعی را - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - مسدود کند، می‌تواند محتوای موجود در این پلتفرم‌ها را حذف - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - کند. با توجه به اینکه استفاده از شبکه‌های اجتماعی در ترکیه در ماه‌های اخیر افزایش چشمگیری داشته، قانون جدید نگرانی فعالان و کاربران را در پی داشته است.

فیسبوک اعلام کرده تصمیم اخیرش تاثیری روی استاندارد جامعه آن نداشته و این شبکه اجتماعی درباره محتوایی که می‌توان درون آن منتشر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - کرد یا منتشر نکرد، تصمیم می‌گیرد. علاوه بر این، تصمیم اخیر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - روی بررسی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - درخواست‌های دولت هم تاثیری نمی‌گذارد. این شبکه اجتماعی در بیانیه‌ای گفته:

«اگر در هر یک از موارد بالا تحت فشار قرار بگیریم، نماینده خود را برمی‌داریم.»

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان

فیسبوک همچنین در بیانیه‌اش از تعهد خود به حفظ آزادی بیان و حقوق بشر در ترکیه خبر داده. فیسبوک تنها شرکتی نیست که به علت اصلاح قانون اینترنت ترکیه می‌خواهد - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - نماینده در این کشور انتخاب کند. یوتیوب که تحت مالکیت آلفابت قرار دارد، ماه گذشته از چنین تصمیمی خبر داد.

در ماه‌های گذشته فیسبوک، یوتیوب و توییتر به علت عدم پیروی از قوانین ترکیه با جریمه مواجه شده‌اند. کمپانی‌هایی که از قوانین جدید پیروی نکنند، - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - در نهایت با کاهش ۹۰ درصدی پهنای باند خود مواجه می‌شوند که در حقیقت منجر به عدم دسترسی کاربران به آن‌ها خواهد شد.

توییتر در ماه جاری میلادی در گزارشی اعلام کرد ترکیه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - در نیمه اول سال گذشته میلادی از نظر درخواست‌ها برای حذف محتوا در رده چهارم قرار داشته و ۱۰ درصد درخواست‌های قانونی در سطح جهان مربوط به این - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - کشور بوده. از نظر - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - تاریخی ترکیه بیشترین درخواست را برای حذف محتوا از توییتر ارائه کرده است.

پارلمان ترکیه در تابستان گذشته با تصویب قانونی جدید نظارت روی شبکه‌های اجتماعی را تشدید کرد. این قانون پس از - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر سنندج استان کردستان - دستگیری ۱۱ نفر به علت توهین توییتری به نوه اردوغان تصویب شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone