🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: علت سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  3. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  4. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18359.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

شیائومی از می نوت بوک 14 IC با پردازنده i5 و وبکم 720p رونمایی کرد

شیائومی که اواسط سال ۲۰۲۰ از می‌ نوت بوک ۱۴ رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدید این لپ تاپ را با پسوند IC معرفی کرده است. یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های این مدل نسبت به مدل ...

شیائومی که اواسط سال ۲۰۲۰ از می‌ نوت بوک ۱۴ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - رونمایی کرده بود، حالا نسخه جدید این لپ تاپ را با پسوند IC معرفی کرده است. یکی از بزرگ‌ترین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - پیشرفت‌های این مدل نسبت به مدل استاندارد اضافه شدن وب‌کم 720p - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - است.

می‌ نوت بوک 14 IC از بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و آلیاژ منیزیم با وزنی در حدود ۱.۵ کیلوگرم برخوردار بوده و نمایشگر ۱۴ اینچی IPS رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل را ارائه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - می‌کند. این محصول به پردازنده i5-10210U - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - اینتل با سرعت ۴.۲ گیگاهرتز - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - در وضعیت Boost مجهز شده و با کارت گرافیک MX250 انویدیا، ۸ گیگابایت رم DDR4 و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD SATA 3 قابل سفارش است. باتری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - ۴۶ وات ساعتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - لپ تاپ از شارژ سریع ۶۵ واتی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - پشتیبانی کرده و به گفته سازنده با یکبار شارژ حداکثر تا ۱۰ ساعت شارژدهی دارد.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان

یکی از بزرگ‌ترین پیشرفت‌های می‌ نوت بوک 14 IC در مقایسه با سری می‌ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - نوت بوک ۱۴ اضافه شدن وب کم است. حالا در بالای نمایشگر مدل جدید دوربینی با رزولوشن 720p قرار گرفته است. شیائومی می‌گوید یکی از دلایل اصلی اضافه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - شدن این دوربین دورکاری - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - ناشی از کرونا بوده تا کارمندان بتوانند آسان‌تر با اعضای تیم ارتباط برقرار کنند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه می‌ نوت بوک 14 IC می‌توان به دو درگاه USB 3.1، پورت USB 2.0، خروجی HDMI و جک ۳.۵ میلیمتری هدفون و همچنین پشتیبانی از وای‌فای ۵ دو بانده و بلوتوث ۵ اشاره کرد.

شیائومی می‌ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - نوت بوک 14 IC به زودی در رنگ نقره‌ای با - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر فریمان استان خراسان - قیمت پایه ۶۰۱ دلار در هند روانه بازار خواهد شد. برای مقایسه سری می‌نوت بوک ۱۴ با شروع قیمت ۵۷۳ دلار به بازار عرضه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آنجلا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
یکی از مشکلات شایعی که ممکن است با ماشین لباسشویی گرنیه WA946 داشته باشید، عدم پایداری و تعطیلی آن است. این ممکن است به دلیل عدم اتصال به شبکه برق، مشکل در قفل درب، خطای برنامه‌ریزی یا جمع آوری زیاد لباس باشد.

برای رفع این مشکل، ابتدا باید اتصال ماشین را به شبکه برق بررسی کنید. در صورتی که برق به درستی به ماشین تامین شده باشد، می‌توانید به مرحله بعدی بروید که شامل بررسی قفل درب و تمیز کردن فیلتر ماشین است. اگر همچنان مشکل ادامه دارد، می‌توانید با تماس با تعمیرکار مجاز در شهر فریمان منطقه منازل مسکونی مناظق برق به دنبال راه‌حل دقیق‌تر بگردید.

شما می‌توانید با لهجه تهرانی و استفاده از واژگان مناسب و پاسخ‌گو، که از مردم فارسی زبان تهران الهام گرفته شده‌اند، این سؤال را مطرح کنید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone