🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18354.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا از کارت گرافیک GT 1010 مبتنی بر معماری پاسکال رونمایی کرد

انویدیا در سکوت خبری کارت گرافیک GT 1010 را مخصوص کارهای گرافیکی سبک معرفی کرد. GT 1010 به خاطر بهره مندی از معماری تقریباً پنج ساله پاسکال برای شتاب دهی به وظایف دو بعدی و ...

انویدیا در سکوت خبری کارت گرافیک GT 1010 را مخصوص کارهای گرافیکی سبک معرفی کرد.

GT 1010 به خاطر بهره مندی از معماری تقریباً پنج ساله پاسکال برای شتاب دهی به وظایف دو بعدی و سه بعدی سبک و همچنین تئاترهای خانگی طراحی شده است، بنابراین برای کارهای گرافیکی سنگین از جمله بازی مناسب نخواهد بود. این محصول جانشین کارت گرافیک GT 710 مبتنی بر معماری منسوخ شده کپلر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - خواهد شد.

GT 1010 ابتدا توسط کانال یوتیوب Dapz در صفحه دانلود درایورهای محصولات انویدیا شناسایی شد و مدتی بعد یکی از نمایندگان انویدیا وجود آن را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - تأیید کرد و گفت فعلاً به بازار عرضه نشده است. GT 1010 مبتنی بر پردازشگر گرافیکی ۱۴ نانومتری GP108 است که پیشتر در کارت گرافیک GT 1030 بکار رفته بود. البته GT - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - 1010 برخلاف GT 1030 - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - که ۳۸۴ هسته CUDA دارد، تنها از ۲۶ هسته CUDA برخوردار است و بقیه قفل شده‌اند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان
GT 1010 از همان پردازشگر گرافیکی GP108 بکار رفته در کارت گرافیک GT 1030 (تصویر فوق) استفاده می‌کند.

GT 1010 تنها در یک پیکربندی با ۲ گیگابایت حافظه رم GDDR5 به بازار عرضه می‌شود. برای مقایسه GT 1030 در نسخه GDDR5 و DDR4 عرضه شده است. GT 1010 همچنین از اینترفیس ۶۴ بیتی بهره‌مند بوده - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - و پهنای باند 41.1 گیگابایت بر ثانیه را ارائه می‌کند. علاوه بر این، توان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - طراحی گرمایی آن ۳۰ وات و منبع تغذیه توصیه شده برای آن ۲۰۰ وات اعلام شده است، بنابراین تقریباً با تمام کامپیوترهای مدرن یا اسمبل شده که دارای اسلات خالی PCI-E هستند سازگار خواهد بود.

انویدیا قیمت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر کردکوی استان گلستان - GT 1010 را رسماً اعلام نکرده اما پیش‌بینی می‌شود در محدوده قیمتی کارت گرافیک GT 710 به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone