🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18356.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

میزان استفاده از ماسک در سفرهای اسنپ چقدر است؟

اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می‌کنند. ...

اسنپ در گزارشی اعلام کرد که بر اساس تحقیقات بازار و نظرسنجی‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - انجام شده، در ناوگان این تاکسی اینترنتی بیش از۹۸درصد رانندگان و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر کشور از ماسک استفاده می‌کنند.

اواخر بهمن ماه سال گذشته بود که اولین خبرها از ورود کرونا به کشور به گوش رسید، نگرانی و ترس بر تمام دنیا غلبه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - کرده بود و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - به علت ناشناخته بودن این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - ویروس راه‌های جلوگیری و انتقال - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - هنوز مشخص نبود.

به مرور داده‌های علمی بیشتری به دست آمد که از تاثیر زدن ماسک بر کاهش انتقال ویروس خبر می‌داد. پس از تایید سازمان بهداشت جهانی در مورد اثر مثبت استفاده از ماسک، اسنپ به رانندگان ناوگان خود توصیه کرد که از ماسک استفاده کنند. از آنجایی‌که کاربران راننده با افراد بیشتری در تماس بودند اسنپ تلاش کرد تا بهترین شیوه را برای حفظ - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - سلامت آن‌ها به کار ببندد.

پس از آن با الزامی کردن استفاده از ماسک در تمامی سفرها، اسنپ نظارت بر کیفیت بهداشت سفرها را افزایش داد و تغییراتی را هم در اپلیکیشن خود به وجود آورد تا کاربران - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - مانند همیشه بازرسان کنترل کیفی سفرها باشند.

استفاده از ماسک در بین کاربران اسنپ

در نمودار منتشر شده می‌توانید میزان استفاده از ماسک را در بین کاربران راننده و مسافر اسنپ از ۷ ماه پیش تاکنون مشاهده کنید.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل

همان‌طور که مشاهده می‌کنید از ۷ ماه پیش تاکنون تغییرات محسوسی در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - میزان استفاده از ماسک در بین کاربران راننده و مسافر ایجاد شده است.

روابط عمومی اسنپ با اشاره به آمار استفاده از ماسک می‌گوید: «خوشبختانه امروز می‌توانیم با افتخار اعلام کنیم که بیش از ۹۸ درصد کاربران راننده و بیش از ۹۰ درصد مسافران در سراسر ایران در سفرهای اسنپی خود از ماسک استفاده می‌کنند. دستیابی به این آمار اگرچه در ابتدا چندان ساده‌ نبود اما با مشارکت تک تک کاربران  توانستیم ناوگانی ایمن و سفرهای باکیفیتی را برایتان فراهم کنیم. به تمامی کاربران راننده و مسافری که به سلامت خود و اطرافیان‌شان اهمیت می‌دهند، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - خسته نباشید می‌گوییم و سپاسگزار همراهی‌شان هستیم.»

بر اساس تحقیقات واحد «استراتژی و تحقیقات بازار» اسنپ در ماه گذشته در شهرهای تهران، شیراز، مشهد، اهواز - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - و مازندران تقریبا ۱۰۰ درصد کاربران راننده اسنپ از ماسک استفاده کرده‌اند. همچنین بیش‌ترین میزان استفاده از ماسک - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - توسط کاربران مسافر در شهرهای تهران، یزد، بیرجند و کم‌ترین میزان مربوط به شهرهای قم و گیلان است.

اسنپ تلاش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - دارد تا با استفاده از تمامی کانال‌های اطلاع‌رسانی خود و کنترل کیفیت بهداشت در جهت افزایش سلامت کاربران خود گام بردارد.

کاربران راننده در خط مقدم مبارزه با کرونا

روابط عمومی اسنپ با اشاره به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اردبیل استان اردبیل - اینکه یکی از سربازان خط مقدم مبارزه با کرونا، کاربران راننده و موتورسواران فعال در سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل هستند، می‌گوید: «امیدواریم در برنامه‌ واکسیناسیون سراسری کشور، کاربران راننده در زمره‌ گروه‌های اول دریافت واکسن قرار بگیرند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone