🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18357.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات کامل و قیمت گوشی صاایران ویرا V5

در تابستان امسال بود که صاایران دو گوشی هوشمند با برند ویرا را معرفی کرد. از روز گذشته گوشی ویرا V5 با قیمت حدود ۳ میلیون تومان در سایت فروشگاه ایرانسل به فروش می‌رسد. در ...

در تابستان امسال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - بود که صاایران دو گوشی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - هوشمند با برند ویرا را معرفی کرد. از روز گذشته گوشی ویرا V5 با قیمت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - حدود ۳ میلیون تومان در سایت فروشگاه ایرانسل به فروش می‌رسد. در این مطلب قصد داریم به مشخصات این گوشی نگاهی داشته باشیم.

بازار گوشی‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - هوشمند داخلی در ایران نسبتا محدود است و تعداد برندهای فعال در این حوزه به انگشتان دست هم نمی‌رسد. چند ماهی می‌شود که فعالیت این برندها در ایران بسیار محدود شده اما - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - در همین شرایط، صاایران به میدان آمده تا نگاه کاربران را به سمت یک گوشی اقتصادی بکشاند.

ویرا با این که با برندی ایرانی است اما در واقع یک گوشی چینی به حساب می‌آید. البته در همان زمان معرفی هم مسئولان دولتی منکر این موضوع نشدند و گفته شد ساخت گوشی از صفر تا صد در ایران فعلا امکان پذیر نیست. به همین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - دلیل صاایران در حال حاضر - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - گوشی‌ها را به صورت کامل و پک شده از کشور چین خریداری کرده است.

ویرا V5 در واقع گوشی Ulefone Note 7P اما با نامی متفاوت برای بازار ایران است و انتظار می‌رود مشخصات این دو گوشی تفاوت چندانی نداشته - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - باشد. این گوشی با چیپست مدیاتک هلیو A22 یک مدل اقتصادی به شمار می‌رود که بر اساس مشخصات به خوبی می‌تواند از پس کارهای روزمره معمول بر آید. البته از پردازشگر گرافیکی اما نمی‌توان انتظار اجرای بازی‌های سنگین و با گرافیک بالا را داشت.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان

از نقاط ابهامی که در مشخصات این گوشی به چشم می‌خورد پشتیبانی از وای‌فای دو بانده a/b/g/n/ac است. در حالی که برخی منابع خارجی اشاره کرده‌اند که این گوشی تنها از وای‌فای دو بانده a/b/g/n پشتیبانی می‌کند که البته برای یک گوشی اقتصادی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. با این حال این موضوع برای بیشتر کاربران اهمیت چندانی نخواهد داشت. همچنین مورد دیگری که اشاره‌ای به آن نشده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - کاربرد دو دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی است. احتمال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌رود یکی از این دوربین‌ها عمق سنج و دیگری احتمالا ماکرو باشد. متاسفانه اطلاعات ویرا V5 در سایت ایرانسل در هر دو مورد، مبهم و ناقص است.

ایرانسل همچنین با خرید پکیج گوشی و فعال‌سازی سیم‌کارت دائمی ایرانسل مزایای زیر را به کاربر ارائه می‌کند:

  • ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی ۳۰ ‌روزه
  • شش ماه مکالمه نیم‌بها با تمام خط‌های داخلی کشور (با تعرفه دقیقه‌ای ۳۰ تومان)
  • ۴ گیگابایت اینترنت رایگان ۷ روزه (در هر ماه، تا ۶ ماه)
  • ۵ گیگابایت اینترنت رایگان (هر ماه یک گیگابایت، از ماه دوم فعال‌سازی)
  • ۳۰ گیگابایت اینترنت رایگان یک ماهه
  • گارانتی ۱۲ ماهه و تعهد ارائه خدمات ۵ ساله

گوشی هوشمند ویرا V5 با قیمت ۲،۹۵۰،۰۰۰ تومان (در زمان انتشار مطلب) به همراه یک - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر خوانسار استان اصفهان - سیم کارت دائمی ایرانسل به فروش می‌رسد. البته طبق اعلام سایت ایرانسل، امکان ثبت سفارش و ارسال تنها برای مشتریان در شهر تهران در نظر گرفته شده است. در حال حاضر خرید این گوشی از سایت‌ها یا فروشگاه‌های دیگر در نظر گرفته نشده است.

پیش‌تر دیجیاتو با مجری طرح گوشی ملی مصاحبه مفصلی انجام داد که می‌توانید در اینجا بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone