🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند خرابی موتور، خرابی دیگ جاروبرقی میتواند باعث شود که میزان کشش دستگاه کم شود.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: چرا جاروبرقی بوی سوختگی می دهد؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18366.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

وارث سامسونگ به جرم رشوه دادن به ۲.۵ سال زندان محکوم شد

«لی جائه-یونگ» وارث سامسونگ به جرم رشوه دادن به رییس جمهور پیشین کره جنوبی توسط دادگاه عالی سئول به دو سال و شش ماه حبس محکوم شد. به گزارش نیویورک تایمز، لی جائه-یونگ می‌تواند در ...

«لی جائه-یونگ» وارث سامسونگ به جرم رشوه دادن به رییس جمهور پیشین کره جنوبی توسط دادگاه عالی سئول به دو سال و شش ماه حبس محکوم شد.

به گزارش نیویورک تایمز، لی جائه-یونگ می‌تواند در دیوان عالی کره به این حکم اعتراض کند. طبق قوانین قضایی کره جنوبی، دیوان عالی می‌تواند حکم دادگاه بدوی را تأیید کرده و یا پرونده را برای محاکمه مجدد پس بفرستد ولی امکان تغییر حکم دادگاه بدوی - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - را ندارد.

پرونده آقای لی اولین بار سال ۲۰۱۹ به دیوان عالی کره جنوبی تحویل داده شد، اما دیوان عالی پرونده را برای بررسی مجدد به دادگاه سئول برگرداند چون معتقد بود مبلغی که - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - آقای لی به عنوان - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - رشوه به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - رییس جمهور قبلی کره (پارک گون هه) و فرد معتمد او (چوی سون سیل) داده بسیار بیشتر از ۳.۶ میلیارد وون و ۸.۶ میلیارد وون (۷.۸ میلیون دلار) بوده است. پارک به جرایم مختلف از جمله رشوه گیری از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - سامسونگ در حال سپری کردن حکم ۲۰ سال زندان است.

تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران

دادگاه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - عالی سئول روز دوشنبه با پیروی از دیوان عالی کره مبلغ ۸.۶ میلیارد - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - وون را به عنوان میزان صحیح رشوه پذیرفت. آقای لی پس از دستگیری در سال ۲۰۱۷ به جرم رشوه دهی به مدت یکسال در زندان بوده است، بنابراین با توجه به حکم جدید او تنها یک سال و شش ماه دیگر با آزادی از زندان و بازگشت به سامسونگ فاصله خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود غیبت لی سبب ایجاد شکاف رهبری در سطح مدیریت ارشد سامسونگ شده و تصمیم گیری‌های استراتژیک را سخت‌تر کند. غول فناوری کره - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر بابل استان مازندران - جنوبی در حال حاضر توسط گروهی از مدیران ارشد اداره می‌شود.

این حکم در حالی اعلام می‌شود که وارث سامسونگ و ۱۰ نفر از مدیران ارشد این شرکت شهریور ماه امسال با اتهامات تازه ای روبرو شده و برخی دادستان‌های کره جنوبی اشاره کرده بودند که به دلیل جایگاه سامسونگ و همچنین شدت کارهای خلاف قانون، لی مستحق ۹ سال حبس است و برخی از آنها معتقدند بودند زندانی کردن طولانی مدت او می‌تواند برای دیگران درس عبرت شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone