🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18369.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

در سایت کانن با یک ماهواره واقعی از زمین عکس بگیرید

کانن در روزهای اخیر از دوربین جدیدی رونمایی نکرده، با این حال با راه‌اندازی یک سایت تجربه متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد: عکاسی از زمین به وسیله یک ماهواره واقعی. این کمپانی ژاپنی ...

کانن در روزهای اخیر از دوربین - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - جدیدی رونمایی نکرده، با این حال با راه‌اندازی یک سایت تجربه متفاوتی را در اختیار افراد قرار می‌دهد: عکاسی از زمین به وسیله یک ماهواره واقعی.

این کمپانی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - ژاپنی به تازگی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - یک سایت راه‌اندازی کرده که به کاربران اجازه می‌دهد به وسیله - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - ماهواره «CE-SAT-1» که به نسخه بهبودیافته دوربین DSLR کانن «5D Mark III» مجهز شده، از مناطق مختلف شامل نیویورک، باهاما و دبی عکس بگیرند.

کانن در ژوئن ۲۰۱۷ ماهواره کوچک خود را روانه فضا کرد که شامل - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - یک دوربین EOS 5D Mark III می‌شود که درون یک تلسکوپ ۳۷۲۰ میلی‌متری قرار گرفته است. این ماهواره در مدار ۶۰۰ کیلومتری زمین قرار گرفته و می‌تواند رزولوشن ۳۶ اینچی از زمین درون - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - یک فریم ۳.۲ در ۴.۸ کیلومتری ارائه دهد. این ماهواره برای تصاویر عریض‌تر دارای دوربین «PowerShot S110» است.

تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان

این سایت امکان عکاسی از مناطق مختلف را فراهم می‌کند که هرکدام از آن‌ها موقعیت و همچنین ارتفاع را به نمایش می‌گذارد. این سایت از تصاویر از پیش گرفته شده استفاده می‌کند، بنابراین نمی‌توانید تصاویر زنده یا منحصر به فرد بگیرید. اگر با عکاسی زنده روبه‌رو بودیم، CE-SAT-1 با سرعت ۲۷ هزار کیلومتر بر ساعت و مدت یکساعت و نیم اطراف زمین می‌چرخید.

کانن با راه‌اندازی این سایت می‌خواهد توانایی‌ها و رزولوشن محصولات خود را نمایش دهد. عملکرد، طراحی و هدف توسعه این ماهواره توسط یک فضانورد بازنشسته به نام «مارشا آیوینز» در سایت - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - مربوط به آن توضیح داده می‌شود و تجربه کاربری با صدای آیوینز همراه است.

چنین ماهواره‌هایی بسیار کوچکتر و البته ارزان‌تر از ماهواره‌های عادی هستند و کانن امیدوار است یک کسب و کار یک میلیارد دلاری از آن‌ها تا سال ۲۰۳۰ ایجاد کند. پس از پرتاب ماهواره CE-SAT-1 در سال ۲۰۱۷، این کمپانی ژاپنی - تعمیرات جارو برقی دوو در شهر آزادشهر استان گلستان - تابستان گذشته سعی کرد ماهواره «CE-SAT-1B» را روانه فضا کند که بخاطر شکست راکت «الکترون» شرکت «راکت لب» به مقصد نرسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone