🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  4. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44029.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

مشکلات نرم افزاری جدید و احتمال عدم حضور بعضی از قابلیت های کلیدی در آیفون 8

بر اساس گزارشات جدید با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آیفون 8، طراحان و مهندسان اپل با جنب و جوش زیادی در حال رفع برخی از مشکلات نرم افزاری موجود در موبایل مورد بحث هستند ...

بر اساس گزارشات جدید با نزدیک شدن به تاریخ معرفی آیفون 8، طراحان و مهندسان اپل با جنب و جوش زیادی در حال رفع - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برخی از مشکلات نرم افزاری موجود در موبایل مورد بحث هستند تا از تأخیر احتمالی در عرضه محصول پیشگیری نمایند.

طبق اخبار منتشر شده از منابع آگاه درون شرکت، به دلیل مشکلات مذکور نوعی حس ترس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و نگرانی در فضای کمپانی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - حاکم - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - شده چرا که در صورت عدم حل و فصل به موقع ماجرا، احتمالاً آیفون 8 در زمان عرضه از بعضی از ویژگی های کلیدی و مهم خود محروم خواهد بود.

یکی از قابلیت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هایی که ممکن است با تاخیر عرضه شود، شارژ بی سیم بوده که بنا بر شایعات قبلی از طریق - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - یک شارژر مجزا که به صورت جداگانه فروخته می شود، در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

البته پیش از این نیز احتمال عرضه دیر هنگام قابلیت مذکور در آیفون 8 وجود داشت - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اما اخبار جدید، دلیل چنین تاخیری را مشکلات نرم افزاری (و - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نه سخت افزاری) اپل می دانند.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

اپل می تواند قابلیت های جدید را بعداً از طریق آپدیت نرم افزاری فعال کند

سنسور سه بعدی دوربین جلو نیز یکی دیگر از قابلیت های - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آیفون 8 است که برای تشخیص چهره به کار رفته و احتمالاً به خاطر مسائل مربوط به توسعه نرم افزار، با - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - مشکل عرضه به موقع مواجه خواهد شد. البته بر اساس نظر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - تحلیلگران، اپل می تواند سخت افزار مربوطه را در محصول خود قرار داده و بعداً از طریق یک به روز رسانی نرم افزاری، قابلیت های جدید را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فعال نماید.

گفتنی است با توجه به شایعات متفاوتی که تا کنون راجع به آیفون 8 منتشر شده، و همچنین با در نظر داشتن - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این مسئله که معمولاً کمپانی های سازنده تلفن همراه چند هفته پیش - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - از معرفی، محصول نهایی را تکمیل کرده و آماده رونمایی می کنند، قضاوت نهایی درباره ویژگی های موجود در آیفون بعدی اپل واقعاً دشوار خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone