🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: جریان برق توسط میکروسوئیچ اجاق گاز کنترل شده و به فندک می رسد.
  2. سوال: نقش ترموکوپل در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ترموکوپل وظیفه قطع جریان گاز در مواقع ضروری را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  4. سوال: زمان سرویس کلی اجاق گاز و فر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  5. سوال: هزینه تعمیر اجاق گاز من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شود و پس از آن هزینه تعمیر اجاق گاز و فر به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43411.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

پوشش سراسری شبکه 4G و کاربرد سیم کارت به جای دفترچه بیمه؛ وعده های اخیر رایتل

روز گذشته «مجید صدری» مدیر عامل رایتل، در مراسم افتتاح پروژه های این اپراتور از پوشش سراسری 3G و 4G در سطح کشور، و همچنین امکان ارائه سرویس تامین اجتماعی با استفاده از سیم کارت ...

روز گذشته «مجید صدری» مدیر عامل رایتل، در مراسم افتتاح پروژه های این اپراتور از پوشش سراسری 3G و 4G در سطح کشور، و همچنین امکان ارائه سرویس تامین اجتماعی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با استفاده از سیم کارت های رایتل و کد بیمه خبر داد.

آقای صدری با اعلام همکاری رایتل و همراه اول برای گسترش - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - شبکه تحت پوشش اپراتور سوم گفت:

با تفاهم با همراه اول، در 1200 شهر سرویس 3G و 750 شهر سرویس LTE رایتل راه اندازی شده و شعار «از خزر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - تا خلیج فارس با 3G» رایتل، به «از خزر تا خلیج فارس با LTE» تغییر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرد.

ارائه - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سرویس تامین اجتماعی از سوی رایتل

مدیر عامل رایتل از طرح های ویژه این اپراتور برای بیمه شدگان تامین اجتماعی نیز خبر داد و - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - گفت بیمه شدگان تامین اجتماعی می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - با استفاده از کد بیمه و سیم کارت رایتل خود و بدون نیاز به دفترچه، - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - سرویس‌های مورد نیاز را دریافت کنند.

- تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - حذف دفترچه بیمه و استفاده از سیم کارت رایتل در 2  استان اجرایی شده - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و تست ها در مرحله نهایی شدن هستند. صدری در ادامه اعلام کرد بدهی رایتل به وزارت ارتباطات از محل مطالبات سازمان تامین اجتماعی تسویه شده است.

بسته های ترکیبی رایتل

وی همچنین در پاسخ به پیشنهاد رئیس ارتباطات برای ارائه بسته های ترکیبی موبایل گفت:

رایتل اخیراً بسته های جدیدی عرضه کرده که طی آن تعرفه هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت های دائمی به 299 ریال کاهش یافته که کمترین تعرفه بین اپراتورهای کشور است.

همچنین در یکی از این بسته ها، امکان مکالمه نامحدود درون شبکه با 5 هزار تومان فراهم شده که بنابراین، رایتل بسته‌های ترکیبی برای مشترکان خود دارد.

علاوه بر این، در برخی از اپراتورها هزینه مکالمات کمتر از یک دقیقه، به دقیقه رند می شود اما در رایتل هزینه این مکالمات به صورت ثانیه ای محاسبه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone