تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر یخچال مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10019.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

واتس‌اپ از ۱۰ آبان پشتیبانی از پلتفرم‌های قدیمی را متوقف می‌کند

واتس‌اپ هرچند وقت یک‌بار پشتیبانی از برخی پلتفرم‌های قدیمی را متوقف می‌کند و این اتفاق آخرین بار در ماه دسامبر ۲۰۲۰ افتاده بود. حالا این پیام‌رسان دوباره می‌خواهد دست به چنین کاری بزند و به ...

واتس‌اپ هرچند وقت یک‌بار پشتیبانی از برخی پلتفرم‌های قدیمی را متوقف می‌کند و این اتفاق آخرین بار در ماه دسامبر ۲۰۲۰ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - افتاده بود. حالا این پیام‌رسان دوباره می‌خواهد دست به چنین کاری بزند و به پشتیبانی از دستگاه‌های قدیمی پایان دهد، اما واتس‌اپ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - از ۱۰ آبان روی کدام محصولات کار نخواهد کرد؟

بر اساس اطلاعات صفحه سوالات متداول واتس‌اپ، پشتیبانی از این اپلیکیشن روی همه پلتفرم‌هایی متوقف می‌شود که در - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - انتهای سال گذشته به عنوان حداقل پلتفرم لازم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - معرفی شده بودند. این فهرست شامل اندروید ۴.۰.۳ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - بستنی حصیری، iOS 9 و KaiOS 2.5.0 می‌شود.

اگر در حال استفاده از این پلتفرم‌ها - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - هستید، تا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - تاریخ ۱ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - نوامبر ۲۰۲۱ (۱۰ آبان ۱۴۰۰) فرصت دارید که دستگاه خود را آپدیت کنید یا در صورتی که امکان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - آپدیت ندارید، یک گجت جدید بخرید. واتس‌اپ می‌گوید حداقل - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - سیستم مورد نیاز برای استفاده از واتس‌اپ از ابتدای ماه نوامبر به اندروید ۴.۱ جیلی بیلی، iOS 10 و KaiOS 2.5.1 ارتقا می‌یابد.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان

افزون بر این، واتس‌اپ به‌صراحت یادآور می‌شود که اگر آیفون شما جیلبریک شده، - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - فرقی نمی‌کند که روی کدام نسخه از iOS هستید، چون این اپلیکیشن روی دستگاه‌تان کار نخواهد کرد.

از آن‌جایی که واتس‌اپ با این اقدام - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - پشتیبانی از پلتفرم‌های خیلی قدیمی را متوقف می‌کند، این تغییر - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - نباید اثر زیادی روی شمار بالایی از کاربران داشته باشد. با این حال، مطمئنا هنوز کاربرانی وجود دارند که از این نسخه‌های قدیمی استفاده می‌کنند - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - و حالا - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - وادار به توقف استفاده از - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - واتس‌اپ یا تعویض دستگاه خود می‌شوند.

واتس‌اپ هم‌اکنون در حال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - کار روی چند قابلیت جدید از جمله واکنش به پیام‌هاست. اخیرا اطلاعاتی از این قابلیت فاش شده بود که می‌گفت ری‌اکشن به پیام‌ها ناشناس - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - نیست و بقیه هم می‌توانند ببینند واکنش شما نسبت به یک پیام چه بوده است.

این شرکت اخیرا از سوی ایرلند به دلیل نقض قوانین حریم - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر شاندیز استان خراسان - خصوصی اتحادیه اروپا به جریمه‌ای ۲۶۷ میلیون دلاری محکوم شد. ترکیه نیز واتس‌اپ را به دلیل اتخاذ سیاست‌هایی که ناقض قوانین حفاظت از داده‌های این کشور بود، ۱۹۷ هزار یورو جریمه کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جانان نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ صدر رضوی شاندیز هم کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در صدر رضوی شهر شاندیز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر غزاله نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام سایت ***** یخچال باکنشت WLE 1015/1 شما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت در منزل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone