🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای اجاق گاز و فر خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی در اجاق و فر های برقی و همچنین برای فندک در اجاق های گازی بسیار خطرناک می باشد.
  2. سوال: چرا جوجه گردان و فر داخل نمی چرخد؟
    پاسخ: خرابی موتور گرداننده، قراردادن حجم و وزن زیاد جوجه، خرابی سیخ چرخاننده و ... از عوامل ایجاد این مشکل است.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: جرمگیری اجاق گاز و فر را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: بهتر است هر وقت دستگاه شما به میزان قابل توجهی چربی و جرم گرفته است برای جرم گیری اقدام کنید که ممکن است در بازه های دو هفته تا یک ماه یک بار باید انجام شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای اجاق گاز و فر من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43403.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بات نت «سیرن» با بیش از 90 هزار اکانت جعلی در توییتر شناسایی شد

خوشمان بیاید یا نه، ربات های هرز نگار (Spambot) به یکی از اجزای جدانشدنی فضای مجازی تبدیل شده اند. گاهی اوقات فرد مهاجم، شبکه ای از این ربات ها موسوم به «بات نت» را به ...

خوشمان بیاید یا نه، ربات - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های هرز نگار (Spambot) به یکی از اجزای - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - جدانشدنی فضای مجازی تبدیل شده اند. گاهی اوقات فرد مهاجم، شبکه ای از این ربات ها موسوم به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - «بات نت» را به راه انداخته و اهداف شومش را از طریق این لشکر - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - عظیم به اجرا در می آورد.

مؤسسه تحقیقاتی امنیتی زیروفاکس (ZeroFOX) به تازگی یک حمله بات نتی به توییتر را شناسایی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کرده که به زعم آنها، بزرگ - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ترین نمونه در شبکه های اجتماعی تا به امروز محسوب می - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شود.

این بات نت که «SIREN» نام دارد و با الهام از - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شخصیت های افسانه ای یونان باستان نام گذاری شده، بیش از 90 هزار اکانت جعلی - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توییتر را در اختیار دارد و طی چند هفته فعالیت، توانسته بیش از 8.5 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توییت را منتشر کند و بالغ بر 30 میلیون - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کلیک را در این شبکه اجتماعی شبیه سازی کند.

تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

بیشتر توییت های این بات نت از اکانت هایی با ساختار مشابه ارسال - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می شوند که عکسی شخصی از یک زن جوان و اطلاعاتی حاوی یک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - لینک اسپم را در خود دارند. بسیاری از این حساب - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های کاربری تقریباً یک سال قبل ساخته شده و کم و بیش فعال بوده اند تا از سیستم تشخیص اسپم توییتر در امان بمانند.

ربات های مورد بحث - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می توانند - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - توییت های کاربران واقعی را به - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - همراه لینک آلوده و اطلاعات بی ربط، بازنشر نمایند. بیشتر لینک های مورد بحث به وب سایت های غیر اخلاقی هدایت می شوند، ضمن اینکه دو مورد از نام های دامنه مورد استفاده توسط بات نت، به شرکت بازاریابی Deniro Marketing تعلق دارند. این شرکت تاکنون پاسخی در این زمینه ارائه نکرده است.

خوشبختانه توییتر اقدامات لازم را برای مقابله و از کار انداختن این بات نت انجام داده و بیشتر حساب های جعلی تا به امروز بسته شده اند. گوگل هم لینک - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - های کوتاه شده با - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - استفاده از سرویس خودش را مسدود کرده است. با این حال، باید توجه داشته باشیم که دنیای مجازی هم شبیه به دنیای واقعی، تهدیدها و مشکلات خاص خودش را دارد و باید آگاهانه با آنها برخورد - تعمیرات اجاق گاز و فر تکنوگاز در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوزان نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
با توجه به خدمات ارائه شده توسط شرکت الو در تعمیر اجاق گاز و فر تکنوگاز P2W96G5VC-PRO L2، در منزل من، بسیار راضی هستم. تیم تعمیراتی شرکت الو با توجه به سطح حرفه ای و تخصصی که در کار خود دارند، مشکل به وقت و بدون هیچ گونه تاخیری رفع کردند. بدون شک اگر نیاز به خدمات تعمیر و نگهداری مجدد داشتم، به شرکت الو مراجعه خواهم کرد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone