🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  3. سوال: زمان سرویس کلی مایکروفر هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29214.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

انویدیا فناوری ردیابی پرتو را به سری 10 و 16 کارت گرافیک‌های GTX خود می‌آورد

در حال حاضر کنفرانس های توسعه دهندگان بازی GDC و فناوری های بازی GTC در کالیفرنیا در حال برگزاری هستند و شرکت انویدیا نیز در همین راستا خبر ارائه فناوری ردیابی پرتو برای سری 10 ...

در حال حاضر کنفرانس های توسعه دهندگان بازی GDC و فناوری های بازی GTC در کالیفرنیا در حال برگزاری هستند و شرکت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - انویدیا نیز در همین راستا خبر ارائه - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - فناوری ردیابی پرتو برای سری 10 و 16 کارت گرافیک های خانواده GTX خود را اعلام کرده است.

فناوری ردیابی پرتو به صورت نرم‌افزاری به خانواده GTX می‌آید

تکنولوژی مورد بحث که سال گذشته توسط مایکروسافت در DirectX 12 عرضه شد، قرار بود طبق برنامه در دو حالت - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - به دست مشتریان برسد: برنامه بلندمدت، ترغیب تولیدکنندگان به - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - توسعه سخت افزار لازم برای پشتیبانی از - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - ردیابی پرتو بود که انویدیا آن را در خانواده RTX خود ممکن کرد؛ اما - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - برنامه کوتاه مدت، ارائه فناوری مذکور به صورت نرم افزاری در سخت افزارهای قدیمی تر بود که حالا شرکت انویدیا همین کار را برای سری 10 و 16 انجام داده است.

طبق اظهارات انویدیا، تکنولوژی ردیابی پرتو به کارت گرافیک های GeForce GTX 1060 6GB و بالاتر (معماری پاسکال) در کنار سری جدید GTX 1660 (معماری تورینگ) خواهد آمد.

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان

البته واضح است که عملکرد فناوری DXR - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - به صورت نرم افزاری، تفاوت چشمگیری با حالت سخت افزاری داشته و به گفته انویدیا، کارت گرافیک های سری RTX در این زمینه بین 2 تا 3 برابر بهتر از خانواده GTX عمل می کنند.

برای نمایش این تفاوت نیز انویدیا زمان لازم برای پردازش یک - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - فریم از بازی Metro Exodus با ردیابی پرتو را بین کارت گرافیک های مختلف مقایسه کرده و - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - همان طور که می بینید، تفاوت قابل توجهی بین سری GTX با خانواده RTX (در دو مدل با پشتیبانی سخت افزاری از DXR و بدون پشتیبانی از آن) - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - وجود دارد:

تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان

گفتنی است ارائه فناوری ردیابی - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - پرتو برای خانواده GTX - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - چندان هم دور از انتظار نبود؛ چرا که این تکنولوژی در ابتدا پیش از معرفی سری RTX توسط - تعمیرات مایکروفر اسنوا در شهر صایین قلعه استان زنجان - مایکروسافت و روی مدل های قدیمی تر به نمایش درآمد و حالا در واقع انویدیا اهداف قبلی خود را به ثمر رسانده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مینا نوشته شده درتاریخ 1402/05/09
روز بخیر آیا شما طرفای طالقانی صایین قلعه کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در طالقانی شهر صایین قلعه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone