🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  2. سوال: چرا دکمه های روی جاروبرقی کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی برد،سیم برق، کلید ها و... داخل جاروبرقی میتواند باعث کارنکردن آن شود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: این لوله فلزی، قسمتی از جارو می‌باشد که به خاطر سفتی که دارد، باعث می‌شود بتوان راحت آن را در حالتی ایستاده‌اید بر روی زمین حرکت دهید و نیازی به خم شدن بیش از حد نداشته باشید.
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی جاروبرقی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26936.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

کنگره آمریکا: فروشگاه های آنلاین باید کشور سازنده محصولات را مشخص کنند

رونق دوباره فیس اپ که توسط روس ها طراحی شده، نگرانی مقامات آمریکایی را از به یغما رفتن داده های حساس شهروندان این کشور در پی داشته و حالا به دنبال راهی برای کاهش تهدیدات ...

رونق دوباره فیس اپ که - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - توسط روس ها طراحی شده، نگرانی مقامات آمریکایی را از به یغما رفتن داده های حساس شهروندان این کشور در پی داشته و حالا به دنبال راهی برای کاهش تهدیدات مشابه هستند.

«ریک اسکات»، سناتور جمهوری خواه فلوریدا طرحی را به کنگره ارائه کرده که مارکت های اپ را به ذکر نام کشور مبدا هر اپلیکیشن ملزم می کند. به گفته اسکات هدف از اینکار دور کردن شهروندان آمریکایی از برخی محصولات خاص خارجی است:

در دنیا چندین کشور - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - در پی رقابت با آمریکا هستند ولی ما با خرید محصولات تولید شده در کشورهای رقیب بدون حتی یک ثانیه تفکر پولمان را به جیب آنها می ریزیم.

این طرح که «قانون پرایم» نام دارد، به تمام سایت ها و پلتفرم های فروش محصول اعمال خواهد شد و ظاهرا به صورت ویژه ای آمازون را هدف گرفته است. تمامی این سایت ها باید کشور مبدا را به صورتی کاملا مشخص در جزییات محصول قید کنند.

یکی از بخش های این طرح به صورت مشخص از اپ استور می خواهد ملیت توسعه دهنده اپلیکیشن، ناشر و حتی ملیت کمپانی های مادر را نیز در اختیار کاربر قرار دهند. این اطلاعات توسط خود دولوپر و ناشر ارائه می شود اما در صورت ارائه داده های کذب باید خود را برای جریمه شدن توسط سازمان های امریکایی آماده کنند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم

این طرح در صورت تصویب از شش ماه دیگر اجرایی خواهد شد و خاطیان - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - هم با جرایم سفت و سخت کمیسیون تجارت فدرال سرو کار پیدا می کنند که مدتی قبل گوگل را به پرداخت جریمه هنگفت ۵ میلیارد دلاری محکوم کرده بود.

مشخص نیست این سازوکار چه میزان کارایی خواهد داشت چون برای مثال قطعات مختلف اغلب گوشی ها از کشورهای متعددی تامین می شود اما تنها به خاطر مونتاژ در چین، به عنوان محصول این کشور به بازار راه پیدا می کنند. بنابرین ممکن است اپلیکیشنی خاص در کشورهای متحد آمریکا توسعه پیدا کند اما اطلاعات را به روسیه یا چین ارسال کند.

اپلیکیشنی نظیر FaceApp هم بیش از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر دستجرد استان قم - آنکه به خاطر روسی بودن نگران کننده باشد، قوانین مبهم آن در مورد حریم خصوصی مساله ساز شده است. در واقع این طرح به جای ملیت توسعه دهنده اپ، باید محل ذخیره سازی داده های حساس کاربران را هدف می گرفت. با این حال برخورد با اپلیکیشن ها مثل یک محصول واقعی نشان دهنده دغدغه روزافزون مقامات و شهروندان در مورد تهدیدات بالقوه آنهاست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مینوش نوشته شده درتاریخ 1402/03/04
خب بچه ها، من دیروز جارو برقی الکترو لوکس ZUOQUATTRO خودم رو به شعبه تعمیرچی دستجرد دادم. واقعاً خیلی راضی بودم، خدمات عالی بود و به راحتی در منزلم انجام شد. خیلی خیلی ممنون از شرکت الو و تیم تعمیراتی عالیشون. محمد عباسی، روستای گیو، دستجرد



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone