🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  2. سوال: آیا برای استفاده از کولرگازی نیاز به محافظ برق است؟
    پاسخ: بله؛ کولرگازی از دستگاه های بسیرا پرمصرف می باشد که فقط به همین دلیل عقل حکم می کند دستگاه را به صورت مستقیم به برق شهری متصل نکینم.
  3. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  4. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  5. سوال: علائم خرابی برد در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد را میتوان به مغز کولرگازی تشبیه کرد بنابراین خرابی در هر قسمتی میتواند به دلیل عملکرد نادرست برد باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26916.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

تسک میران: شیائومی با گارانتی ما در ایران حضور رسمی دارد

«تسک میران» (Task Mi Iran) اعلام می‌کند که این شرکت نماینده رسمی واردات و فروش محصولات شیائومی با برند Mi در ایران است و با توجه به علاقمندی مردم ایران به محصولات شیائومی و با هدف ...

«تسک میران» (Task Mi Iran) اعلام می‌کند که این شرکت نماینده رسمی واردات و فروش محصولات شیائومی با برند Mi در ایران است و با توجه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - به علاقمندی مردم ایران به محصولات شیائومی - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - و با هدف واردات و فروش این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - برند، در اواخر سال ۱۳۹۵ اقدام به ثبت شرکت و آغاز فعالیت کرده است.

اگرچه شرکت مدیا پردازش روز یکشنبه اعلام کرده بود که فروش محصولات - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - شیائومی را در ایران آغاز می‌کند، اما «رویا عباس زاده»، مدیرعامل تسک میران در گفتگو با دیجیاتو، با اشاره به سابقه تسک میران می‌گوید:

«با توجه به سیاست‌هایی که تسک میران برای حضور و کسب سهم بازار ۲۰ درصدی از بازار مذکور دنبال می‌کند، ابتدا به تامین - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - زیر ساخت‌های اجرایی از قبیل انبار مکانیزه، دفتر خدمات پس از فروش، وب سایت فروش مستقیم و... پرداخت. تسک میران در اواخر اسفند ماه ۹۶ در راستای احترام به حقوق مشتری، پیش از فروش محصولات اقدام به افتتاح مرکز خدمات پس از فروش خود با بیش از ۳۲ نمایندگی در سراسر کشور نمود و در گام بعدی واردات و فروش خود را - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - بصورت جدی آغاز کرد.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان

او در پاسخ به این سوال که تسک میران چه برنامه‌ای برای حضور گسترده - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - برند شیائومی در ایران دارد و آیا قرار است شاهد تاسیس دفاتر مختلفی از - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - شعب این شرکت در شهرهای ایران باشیم، می‌گوید: «در حال حاضر شعبه مرکزی دفتر خدمات پس از فروش شرکت تسک میران مستقر در تهران با ظرفیت پذیرش و خدمات‌دهی به بیش از ۲۰۰ درخواست - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - در روز به همراه بیش از ۳۰ دفتر و نماینده خدمات پس از فروش در سایر استان‌ها و شهرهای ایران به ارائه خدمات پس از فروش به خریداران کالاهای شیائومی با گارانتی تسک میران می پردازد.»

او همچنین در مورد گارانتی محصولات شیائومی و البته تامین قطعات سخت‌افزاری برای این محصولات می‌گوید: «فراهم کردن ۱۸ ماه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - گارانتی به همراه ۷ روز ضمانت تعویض بی قید و شرط و تضمین ۶۰ ماه تامین قطعات گواه ادعا و عمل - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - ما است.»

تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان

عباس زاده، همچنین در مورد فروش محصولات نیز خبر می‌دهد که تسک میران در راستای پیروی از سیاست‌های شرکت شیائومی در خصوص فروش - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - اینترنتی کالا اقدام به - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - تاسیس فروشگاه - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - اینترنتی می‌ایران با آدرس اینترنتی miiran.com کرده است: «ارائه کالاهای شیائومی با قیمت مصرف کننده مصوب به همراه گارانتی ۷ روز ضمانت بازگشت کالا و ارسال رایگان به سراسر کشور از جمله خدمات این فروشگاه هستند.»

شیائومی برندی است که رشدی انفجاری در بازارهایی که در آنها حضور - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - داشته را تجربه کرده است. بر اساس گزارش شرکت تحلیلی IDC از سه ماه دوم سال ۲۰۱۹، شیائومی چهارمین تولیدکننده بزرگ موبایل جهان - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - است و اکنون باید دید استقبال کاربران ایرانی از این - تعمیرات کولر گازی پاکشوما در شهر لاهیجان استان گیلان - برند چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone