🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: حداکثر تا 45 الی 60 دقیقه بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین با شما جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ خواهند کرد.
  2. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  3. سوال: دلیل سرما و یا گرمای غیرقابل کنترل در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: آیا برای مراجعه تکنسین ها با من هماهنگ خواهد شد؟
    پاسخ: بله؛ همه تکنسین های ما سریعا بعد از ثبت شفارش با شما تماس خواهند گرفت و هماهنگی لازم را انجام خواهند داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26922.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل پتنت یک هدست واقعیت ترکیبی را به ثبت رساند

اپل پتنت تازه ای را برای یک هدست واقعیت ترکیبی به ثبت رسانده است که احتمالا مجموعه ای از حسگرها را در خود جای می دهد و قابلیت دنبال کردن چشم ها، ژست های حرکتی ...

اپل پتنت تازه ای را برای یک هدست واقعیت ترکیبی به ثبت رسانده است که احتمالا مجموعه ای از حسگرها را در خود جای می دهد و قابلیت دنبال کردن چشم ها، ژست های حرکتی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - و حتی حالا چهره کاربرانش را دارد.

این هدست که در اسناد مربوط به پتنت اپل «سیستم نمایشگر مجهز - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - به حسگر» خوانده شده و نخستین بار نشریه ورایتی از آن خبر داد در اصل سیستمی با قابلیت نمایش نماهای مجازی سه بعدی از محیط پیرامونی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - کاربر است که محتوای مجازی به آن افزوده شده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان

سیستم پیشنهادی اپل می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - تواند چندین حسگر برای دست و سر داشته باشد که اطلاعات مربوط به موقعیت، جهت گیری و حرکات کاربر در محیط را دریافت می کنند. همچنین سنسورهایی هم در ناحیه ابروی کاربر تعبیه خواهند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - شد که احساسات به نمایش در آمده توسط آنها را دریافت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - می کنند. اپل چند حسگر را هم در ناحیه فک پایینی کاربر خواهد گذاشت تا حرکات دهان و فک او را دنبال نمایند.
نمایشگر این هدست نیز می تواند دیتای مربوط به محیط پیرامونی کاربر از جمله عمق، نور و غیره را دریافت کند که البته همه آنها در قالب ورودی هایی در اختیار سیستم واقعیت - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - ترکیبی کنترلر آن قرار خواهند گرفت و کنترلر نیز در ادامه محتوای مجازی را براساس اطلاعات دریافتی اش رندر می - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - کند.
اما یکی از جذابیت های این هدست دوربینی به نام «ویدیوی شفاف» است که ویدیوهای باکیفیت از محیط کاربر می گیرد و در ادامه آن را با نمای مجازی از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر زنجان استان زنجان - محیط واقعی کاربر روی نمایشگر هدست نشان می دهد.

در انتها اشاره کنیم که هم اکنون متغیرهای زیادی وجود دارند و هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل این هدست را با قابلیت هایی که اشاره کردیم بسازد. با این حال ارائه درخواست این شرکت به دفتر علائم تجاری آمریکا و ثبت آن میتواند دلیل خوبی برای عملیاتی شدن پروژه ساخت یک هدست واقعیت ترکیبی توسط اپل باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone