🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول می کشد تعمیرکار در محل حضور یابد؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت کار شما را پیگیری و برای هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.
  2. سوال: آیا هزینه تعمیرات مقدار تعیین شده ای دارد؟
    پاسخ: بله تمامی هزینه ها طبق تعرفه مشخص شده اعلام خواهد شد.
  3. سوال: چگونه می توانم با تکنسین جهت حضور برای تعمیرات هماهنگ کنم؟
    پاسخ: تکنسین های ما با شما تماس خواهند گرفت و شما می توانید در هر زمانی که آمادگی دریافت تعمیرات را داشتید با ایشان هماهنگ کنید.
  4. سوال: چرا کولرگازی هوا را خیلی کم پرتاب میکند؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
  5. سوال: چرا سرمایش کولرگازی من کافی نیست؟
    پاسخ: عدم سرمایش کافی شاید از مشکلات رایج در کولرگازی باشد که مشکلی است که نیاز به بررسی تخصصی توسط تکسین دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26926.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

نسخه سبک گوگل فوتوز برای استفاده آفلاین معرفی شد

گوگل در رویدادی که همین هفته در نیجریه برگزار کرد از یک اپ مدیریت و ویرایش عکس تازه به نام Gallery Go رونمایی به عمل آورد که برای استفاده به صورت آفلاین طراحی شده است. ...

گوگل در رویدادی که همین هفته در نیجریه برگزار کرد از یک اپ مدیریت و ویرایش عکس تازه به نام Gallery Go رونمایی به عمل آورد که برای استفاده به صورت آفلاین طراحی شده است.

Gallery Go به مجموعه اپلیکیشن هایی می پیوندد که مشخصا برای کاربران کشورهای در حال توسعه ساخته شده اند؛ کشورهایی که در آنها ارتباط به دنیای آنلاین به سادگی صورت نمی گیرد.

اپلیکیشن ویرایش عکس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - تازه گوگل با دستگاه های مبتنی بر اندروید ۸.۱ اوریو و نسخه های جدیدتر کار می کند و تنها ۱۰ مگابایت از حافظه گوشی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - ها را اشغال خواهد نمود. این اپ از ابزارهای یادگیری ماشینی مشابه در گوگل فوتوز برای سازماندهی و مدیریت عکس ها کمک می گیرد با این تفاوت که برای این کار نیازی به ارتباط اینترنتی ندارد. کاربران میتوانند فولدرهای مختص به خود را در محیط این برنامه بسازند و مستقیما از کارت حافظه SD گوشی به عکس های خود دسترسی پیدا کنند.

گوگل چندین ابزار کاربردی و ساده را برای ویرایش عکس ها در این اپ در نظر گرفته است که از آن جمله میتوان به فیلترها، بهبود دهنده های خودکار برای ویرایش سریع، چرخش و برش اشاره کرد. البته اشاره کنیم شرکت های دیگری نظیر فیسبوک نیز اپ های مشابه به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - Gallery Go را - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - پیشتر ارائه کرده اند تا در کشورهایی نظیر نیجریه که گوشی های موبایل اصلی ترین ابزار رایانشی کاربران است امکان ویرایش عکس ها بدون ارتباط به اینترنت فراهم باشد.

اپلیکیشن Gallery Go از همین حالا روی پلی استور گوگل موجود است و از ماه آینده به عنوان اپ پیش - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر هشتپر استان گیلان - فرض گالری روی برخی دستگاه های موبایل نصب خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone