🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه موتورفن در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: موتور فن هماهنطور که از اسمش مشخص است وظیفه کنترل فن و جریان هوا را دارد و معمولا دو مدل موتورفن (مربوط به یونیت خارجی و داخلی ) در کولرگازی بکار برده می شود.
  2. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  3. سوال: دلیل پریدن فیوز در هنگام روشن کردن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: پریدن فیوز معمولا مربوط به مشکلات برق دستگاه می باشد .حتی در شرایطی ممکن است دستگاه شما بدون ایراد و مشکل اصلی از کنتور برق و فیوز های برق شما باشد.
  4. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: مشکل در سنسور تنظیم دما یا اورلود، فیوز حرارتی، خرابی قسمت های مرتبط با گاز مبرد و ... از جمله دلایل احتمالی این اتفاق است.
  5. سوال: آیا بیش از اندازه پر کردن گاز مشکلی برای دستگاه ایجاد میکند؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26918.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

معاون وزیر ارتباطات: سازمان فناوری در حال طراحی فایروال صنعتی برای نیروگاه‌هاست

معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، خبر از دستور رئیس جمهور به وزارت ارتباطات برای کمک به امنیت سایبری حوزه آب و برق و تامین امنیت زیرساخت‌های نیروگاه‌ها داد. به گفته «امیر ...

معاون - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات ایران، خبر از دستور رئیس جمهور به وزارت ارتباطات برای کمک به امنیت سایبری حوزه آب و برق و تامین امنیت زیرساخت‌های نیروگاه‌ها داد. به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - گفته - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - «امیر ناظمی»، با اینکه این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - مسئولیت در اصل بر عهده سازمان پدافند غیرعامل است اما در حال حاضر آنها به قضیه ورود پیدا کردندتا بتوانند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - تحقیق‌های اولیه را انجام دهند. او همچنین خبر داد که سازمان فناوری اطلاعات در حال طراحی فایروال صنعتی برای نیروگاه‌ها است و تاکنون برای بعضی محصولات، فایروال صنعتی مخصوصی طراحی شده است.

ناظمی در حاشیه اختتامیه مراسم ویتا، در جمع خبرنگاران و در پاسخ به این سوال که چه خطراتی نیروگاه‌ها را تهدید می‌کند به چند خطر رایج اشاره کرد و گفت:

«تهدیداتی که در نیروگاه‌ها وجود دارد به چند دسته تقسیم می‌شود. یکی در حیطه Dispatching است. ما نیروگاه‌های مختلفی در سطح کشور داریم که به آنها فرمان‌های گوناگونی صادر می‌شود که کدام یک - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - از نیروگاه‌ها در چه زمانی، چه مقدار تولید داشته باشند. اگر این فرمان اشتباه صادر شود - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - و یکی در شبکه اختلال ایجاد کند و فرمانی غلط را صادر کند، کل شبکه می تواند خاموش و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - یا حتی بلک آوت شود، مانند اتفاقی که در جنوب کانادا چند سال پیش رخ داد.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس

ناظمی تاکید می‌کند که جدا از این مورد، ممکن است که اتفاقی مشابه مثل استاکس نت بار دیگر صورت بگیرد: «یک حادثه بین المانهایی که داخل نیروگاه های ما هستند و یا جایی که Command Control آنها را انجام می‌دهد. به - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - عنوان مثال PLC که به نیروگاه‌ها فرمان می‌دهد دچار یک اختلال شود و در نتیجه درجه حرارت  بالا و پایین برود و فاجعه بیافریند. ممکن است در اینجا ویروس یا بدافزار وجود داشته باشد و فرمان اشتباهی صادر کند و ما باید آن را کنترل کنیم.»

به گفته رییس سازمان فناوری، آنها در حال حاضر در بعضی محصولات فایروال صنعتی مخصوصی طراحی کرده‌اند و - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - هنوز این کار را روی همه محصولات انجام ندادند. ناظمی تاکید می‌کند که اطلاعات دقیق یک سری محصول دیگر هم از وزارت نیرو خواسته شده و قرار است آن محصولات در اختیارشان قرار بگیرد تا با کمک آپاهای دانشگاه‌ها، فایر وال صنعتی مخصوص آنها طراحی و تحویل داده شود.

ناظمی در پاسخ به این سوال دیجیاتو که آیا اجرای این طرح ربطی به مساله - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - فارم‌ها و استخراج ارز مجازی دارد یا خیر، این موضوع را تکذیب می‌کند و پیشینه طرح جدید را در امضای تفاهمنامه سازمان فناوری اطلاعات با مپنا در الکامپ امسال می‌داند. او همچنین در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا این خدمات وظیفه سازمان پدافند غیرعامل نیست، و آیا موازی کاری در بین این صورت می‌گیرد، توضیحاتی را ارائه می‌دهد:

«این کار وظیفه سازمان پدافند غیرعامل کشور است اما باید گفت که در این میان هیچ موازی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - کاری صورت نمی‌گیرد. واقعیت این است که سازمان پدافند غیرعامل می‌تواند این کار را انجام دهد ولی در حال حاضر این مسئولیت را با وجود اینکه در حیطه وظایف ما نیست ولی مسئولیتش را ما بر عهده گرفتیم.»

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس

به گفته ناظمی در مساله تامین امنیت سه سطح زیرساخت‌های حساس، یک سری زیرساخت غیر حساس‌ و یک سری هم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - بنگاه‌های تجاری در کشور وجود دارد:

«امنیت مراکز حساس با افتا است و مراکز غیر حساس نیز با سازمان فناوری اطلاعات. در نهایت تجاری‌ها با پلیس فتا است. اما اتفاقی که در این میان رخ می‌دهد این است که در برخی مواقع باید در کار یکدیگر ورود پیدا کنیم. مثلا برای اتفاقی که برای تپسی پیش آمد چون ما تیم عملیاتی داریم به ما مراجعه می‌شود؛ گاهی اوقات حتی تقاضاها از سوی مراکز موظف دیگر برای ما ارسال می‌شود و خودشان از ما می‌خواهند که ما وارد شویم. در مورد نیروگاه‌ها نیز ما تحقیقات را روی این موارد انجام می‌دهیم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر کازرون استان فارس - و ممکن است که در نهایت نتایج آن را به افتا دهیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone