🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: چه میزان گاز باید داخل کولرگازی باشد؟
    پاسخ: این میزان قطعا اندازه کلی ندارد و بسته به نوع و مدل دستگاه شما متفاوت است.
  3. سوال: کمپرسور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: تبدیل گاز به مایع و گردش آن در کولرگازی که بر اساس نوع کمپرسور این عملکرد با کمی تفاوت انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: موتور فن کولرگازی چیست؟
    پاسخ: هر کدام از این موتور فن ها وظیفه به چرخش در آوردن و انتقال جریان هوا را دارند . این قطعات از حساسیت زیادی برخوردار هستند .درصورت مشاهده هر گونه احتمال خرابی در این قطعات لازم است فورا با تکنسین های متخصص تماس بگیرید.
  5. سوال: چرا میزان شدت هوای ایجاد شده توسط کولرگازی کم است؟
    پاسخ: در ابتدا بررسی کنید که میزان شدت هوا در کولرگازی بالا باشد که اگر در صورت بالا بودن باز هم شدت پرتاب کم باشد قطعا باید قطعات مختلف داخل کولرگازی مورد بررسی قرار گیرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26917.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

ساعت هوشمند Fossil Gen 5 با قابلیت پاسخ تماس در آیفون عرضه شد

کمپانی فاسیل (Fossil) نسل پنجم ساعت هوشمند خود Fossil Gen 5 را به بازار عرضه کرد. این گجت اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS است که می توان بوسیله آن تماس های آیفون ...

کمپانی فاسیل (Fossil) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - نسل پنجم ساعت هوشمند خود Fossil Gen 5 را به بازار عرضه کرد. این گجت اولین ساعت هوشمند با سیستم عامل Wear OS است که می توان بوسیله آن تماس های آیفون را پاسخ داد.

مهم ترین ویژگی ساعت Fossil Gen 5 قابلیت پاسخ به تماس در آیفون است؛ تا - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - پیش از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - معرفی این گجت، ساعت های دارای سیستم عامل Wear OS فقط می توانستند کاربر را از تماس باخبر کنند. طبق گفته سازنده نیازی به تغییر تنظیمات در آیفون - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - نیست و ساعت بعد از هماهنگ شدن با آن از طریق بلوتوث تماس ها را دریافت می کند.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی

قلب تپنده ساعت هوشمند Fossil Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 است. این چیپست سال 2018 مخصوص سیستم عامل Wear OS و با هدف کاهش مصرف باتری در گجت های پوشیدنی و بهبود عملکرد آنها معرفی شد.

صفحه نمایش 1.28 اینچی AMOLED ساعت هوشمند فاسیل دارای 328 پیکسل در - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - هر اینچ است. نمایشگر داخل قاب 44 میلیمتری با ضخامت 12 میلیمتر قرار گرفته است. - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - تمامی مدل های این ساعت هوشمند با بند 22 میلیمتری سازگار هستند. این ساعت هوشمند با حافظه داخلی 8 - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - گیگابایتی و رم 1 گیگابایتی به دست خریدار می رسد.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی

از قابلیت ساعت هوشمند - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - جدید فاسیل می توان به تکنولوژی NFC برای پرداخت های Google Pay اشاره کرد. برخورداری از سنسور ضربان قلب، - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - GPS و اسپیکر برای پاسخ دادن به تماس ها و گوش دادن - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - به موزیک از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند هستند. سازنده مدعی شده آب تا عمق 30 متری به این گجت نفوذ نخواهد کرد.

البته قابلیت پاسخ دهی به تماس ها در حال - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر شازند استان مرکزی - حاضر فعال نیست و قرار شده سازنده این ویژگی را در قالب یک به روز رسانی نرم افزاری در پاییز به ساعت اضافه کند. شرکت سازنده قول بهبود عمر باتری را داده و گفته باتری با شارژ کامل چندین روز دوام می آورد.

ساعت هوشمند Fossil Gen 5 در شش رنگ و با قیمت 295 دلار از دیروز 5 آگوست (14 مرداد) به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone