🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی برای جاروبرقی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  2. سوال: وظیفه و کاربرد فیلتر جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: فیلتر وظیفه جذب گردوغبار هوا راربه عهدا دارد.
  3. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا قدرت جاروبرقی کم است؟
    پاسخ: خرابی برد یا دکمه کنترل کننده مکش یا خراب یخود موتور از عوامل این اتفاق هستند.
  5. سوال: کیسه جاروبرقی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: واقع محفظه‌ای است که زباله‌های ریز و گرد و غباری که از سطوح جمع می‌کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26935.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ: مشکلات گلکسی فولد رفع شده و شهریورماه به بازار می آید

روز گذشته سامسونگ اعلام کرد که مشکلات گلکسی فولد را برطرف کرده و احتمالا از شهریور ماه آن را وارد بازار می کند؛ به این ترتیب گوشی تاشو سامسونگ شانس دیگری پیدا می کند تا ...

روز گذشته سامسونگ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - اعلام کرد که مشکلات گلکسی فولد را برطرف کرده و احتمالا از شهریور ماه آن را وارد بازار می کند؛ - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - این ترتیب گوشی تاشو سامسونگ شانس دیگری پیدا می کند تا آینده اسمارت فون ها را پیش رویمان قرار دهد.

در ابتدا قرار بود که سامسونگ گلکسی فولد را در تاریخ پنجم اردیبهشت ماه عرضه کند اما بعد از آنکه چند روزنامه نگار از وجود مشکلات فیزیکی در سخت افزار این - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - گوشی خبر دادند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - سامسونگ نیز مجبور شد کلیه مدل های گلکسی فولد را جمع آوری کند و عرضه آن را به تعویق - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - بیاندازد. دی جی کو مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سامسونگ نیز به دنبال بروز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - این مشکلات آن را «شرم آور» خواند.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل

حالا بعد از گذشت قریب به سه ماه، این شرکت اعلام کرده که گلکسی فولد را برای عرضه مجدد در - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - سپتامبر آماده کرده است و بهبودهایی را هم در طراحی اش ایجاد کرده است. از جمله - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - این بهبودها میتوان به بیشتر شدن مساحت لایه محافظتی نمایشگر و کشیده شدن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - آن به آنسوی حاشیه ها اشاره کرد تا کاربر آگاه شود که نباید آن را از بدنه دستگاه جدا کند. این شرکت همچنین محکم کاری هایی را هم برای حفاظت هرچه بهتر از بخش های بیرونی نمایشگر در نظر گرفته ضمن آنکه لولای دستگاه را هم تقویت نموده است.

سامسونگ تدابیری را هم برای حفاظت از بخش بیرونی نمایشگر گلکسی فولد اتخاذ کرده است

سامسونگ از این بازه زمانی سه ماهه همچنین برای ارزیابی تمام و کمال طراحی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - گلکسی فولد بهره جسته  و با انجام تست های مختلف تغییرات اعمال شده روی دستگاه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - را ارزیابی - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - کرده است.

همانطور که قبلا در خبرها خواندید برخی نقدنویسان به اشتباه آنچه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - را که - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - تصور می کردند - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - محافظ صفحه نمایش است از بدنه گلکسی فولد جدا کردند در حالی که بعدها مشخص شد آن لایه بخشی ضروری برای حفاظت از نمایشگر دستگاه است. علاوه بر این یک شکاف ۷ میلیمتری نیز در حاشیه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - نمایشگر گوشی قرار داشت که امکان نفوذ ذرات گرد و غبار به زیر نمایشگر و وارد آمدن - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - آسیب به آن را میسر می کرد. برخی نقدنویسان اعلام کردند به خاطر وجود همین شکاف - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اردبیل استان اردبیل - پس از اندک زمانی دستگاه های در اختیارشان کاملا غیرقابل استفاده بودند.

اکنون اما کلیه این مشکلات رفع شده اند و آنطور که سامسونگ در بیانیه خبری اخیر خود آورده گلکسی فولد آماده استفاده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone