🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد کنترل ، خرابی کریستال مادون قرمز ، مشکل دریافت کننده سیگنال در خود کولر گازی دلایل کارنکردن کنترل است.
  2. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: عملکرد کلی و نقش آن مانند یک کلید ساده است که یک سمت آن همیشه نول و سمت دیگر فاز قطع و وصل می شود که البته این قطعه در بعضی از کولرگازی ها وجود دارد.
  3. سوال: به چه دلیل در کولرگازی من برفک وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل متفاوت این مشکل نیز میتوان به کم شدن میزان گاز ، نشتی آن ، یکسره کارکردن کمپرسور و ... اشاره کرد.
  4. سوال: چه دلایلی برای سروصدا زیاد کولرگازی من وجود دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  5. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: برد الکتریکی از مهمترین از قطعات موجود در کولرگازی است و به عنوان مغز کولرگازی وظیفه صدور فرمان و هماهنگی بخش های مختلف را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26927.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار جزئیاتی از گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ؛ احتمال دوربین با دیافراگم سه‌گانه

جزئیات احتمالی جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ پیش از رونمایی رسمی منتشر شده که به مواردی از جمله اولین گوشی با دوربین مجهز به دیافراگم سه گانه اشاره می کند. یکی از جذاب ...

جزئیات احتمالی جدیدی از گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ پیش - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - از رونمایی رسمی منتشر شده که به مواردی از جمله اولین گوشی با دوربین مجهز به دیافراگم سه گانه اشاره می کند.

یکی از جذاب ترین بخش های گلکسی نوت 10 مربوط به نمایشگر آن خواهد بود. گلکسی نوت 10 پلاس به نمایشگر 6.8 اینچی مجهز می شود که در مقایسه با گلکسی نوت 9 بزرگتر است اما - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - به لطف حاشیه های نمایشگر کمتر، ابعاد این گوشی با نوت 9 مشابه خواهد بود.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر  داراب استان فارس

در خبرها همچنین اشاره شده که گلکسی نوت 10 پلاس به دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی با - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - پیکسل های دوگانه و دیافراگم f2.2 مجهز خواهد شد. به ادعای وبسایت WinFuture دوربین اصلی گلکسی نوت 10 پلاس از حسگری 12 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که اولین با گشودگی دیافراگم متغیر - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - سه گانه (f1.8 ،f.1.5  و f2.4) است. در کنار این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - دوربین حسگر 16 مگاپیکسلی فوق عریض و 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم دو برابری جای گرفته. علاوه بر این، مدل پلاس به یک حسگر 3 بعدی ToF مجهز می شود که البته در مدل معمولی نوت 10 خبری از آن نیست.

درباره مشخصات اجزای داخلی گوشی اختلاف نظرهایی در مورد چیپست اسنپدراگون وجود دارد اما تقریباً همه موافق هستند که هر دو مدل با چیپست اگزینوس 9825 (احتمالاً طبق روال معمول در برخی از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - بازارها) - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - روانه بازار خواهند شد. گلکسی نوت 10 پلاس احتمالاً از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی بهره می برد اما نوت 10 از این کارت حافظه جانبی پشتیبانی نمی کند. در مورد رم به 12 گیگابایت برای مدل پلاس و 8 گیگابایت برای مدل کوچکتر اشاره شده است.

تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر  داراب استان فارس

بر خلاف برخی پتنت ها و شایعات قبلی، قلم گلکسی نوت 10 پلاس - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - فاقد دوربین خواهد بود. اما از ژست های حرکتی قلم - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - روی گوشی گفته شده که با اجرای آنها می توان برخی کارهای نامشخص را انجام داد.

علاوه بر این - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - با توجه به رندرها به نظر می رسد گلکسی نوت 10 پلاس فاقد کلید بیکسبی - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - است و شاید سامسونگ در تلاش است از - تعمیرات کولر گازی پاناسونیک در شهر داراب استان فارس - اصرار به استفاده از دستیار هوشمند خود دست بردارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone