🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: در حالت کلی موتور جاروبرقی با کردکرن زیاد و داغ شدن ممکن است اسیب ببیند.
  2. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  3. سوال: تمیر کزدن مایعات با جاروبرقی مجاز است؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  4. سوال: وظیفه برس یا پارویی جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: رویی جارو، قطعه‌ای است که مستقیما با زمین درگیر می‌باشد و عمیقا ذرات را می کشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای جاروبرقی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 26937.html
۶ اسفند ۱۴۰۱

اوریجین در Big O یک پی سی گیمینگ و تمام کنسول های بازی را کنار هم جمع می کند [تماشا کنید]

کمپانی اوریجین (Origin) که به ساخت کامپیوترهای گیمینگ شخصی سازی شده شهرت دارد، تولد ده سالگی خود را با ساخت دستگاهی خارق العاده جشن گرفته است. این دستگاه که «Big O» نام دارد هر سه ...

کمپانی اوریجین (Origin) که به ساخت کامپیوترهای گیمینگ شخصی سازی شده شهرت دارد، تولد ده سالگی خود را با ساخت دستگاهی خارق العاده جشن گرفته است. این دستگاه که «Big O» نام - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - دارد هر سه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - کنسول بازی اصلی موجود در بازار را در یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - بدنه کنار هم جمع کرده و یک پی سی گیمینگ بسیار - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - قدرتمند نیز به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - آن ها اضافه - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - کرده است. این پی سی به سخت افزاری مانند کارت گرافیک تایتان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - RTX و پردازنده اینتل Core i9-9900K - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - مجهز شده است.

نسخه اول این پی سی گیمینگ ده سال - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - پیش توسط - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - اوریجین ساخته شده - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - بود و متشکل از یک کامپیوتر گیمینگ و یک ایکس - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - باکس 360 بود.

کمپانی اوریجین در این باره می گوید: «نام Big O یادآور پی سی گیمینگ شخصی سازی شده ما در سال 2009 است که یک پی سی بسیار قدرتمند را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - با ایکس باکس 360 ترکیب می کرد. نسخه 2019 این دستگاه یک - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - ایکس باکس One X، پلی استیشن 4 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - پرو، نینتندو سوییچ و یک کامپیوتر گیمینگ فوق العاده قدرتمند را در شاسی دسکتاپ پرچمدار ما یعنی GENESIS دور هم جمع می کند.»

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان

Big O کنسول های ایکس باکس و پلی استیشن را از بدنه شان جدا می کند و مادربورد آن ها را به شکل عمودی روی یک سمت شاسی قرار می دهد، و هردو آن ها را به وسیله یک سیستم خنک کننده مایع Cyrogenic خنک می کند. هر دو این کنسول ها به SSD دو ترابایتی سیگیت باراکودا - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - مجهز شده اند.

از Big O تنها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - یک عدد ساخته شده است

سمت دیگر این شاسی توسط مادربورد MSI MEG Z390 GODLIKE اشغال شده که به پردازنده اینتل Core i9-9900K و کارت گرافیک انویدیا Titax RTX مجهز شده است. از دیگر مشخصات این کامپیوتر گیمینگ می توان به 64 گیکابایت رم Corsair Dominator Platinum، دو SSD دو ترابایتی NVMe سامسونگ 970 EVO و 14 ترابایت هارد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - دیسک سیگیت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - باراکودا برای ذخیره سازی اطلاعات اشاره کرد.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان

جلوی این شاسی نیز - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - به دکمه پاور و پورت ها مجهز شده و یک سوییچ HDMI در پایین آن مشخص می کند خروجی کدام وسیله به نمایشگر انتقال داده شود. در میانه این قسمت هم داک نینتندو سوییچ قرار دارد که جدا کردن کنسول نینتندو را ممکن می کند.

کمپانی اوریجین تنها - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - نسخه ساخته شده از این پی سی گیمینگ را برای کانال یوتیوب Unbox Therapy فرستاده است. در این بسته پلاکی قرار دارد که رویش نوشته شده: «Big O مهارت و خلاقیت ما در ساخت - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - کامپیوترهای گیمینگ را نشان - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - می دهد. ما با افتخار آن را - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر اصفهان استان اصفهان - در اختیار شما و تیمتان قرار می دهیم تا به دنیا نشان داده شود.»

برخلاف مدل قبلی که 17 هزار دلار قیمت داشت، از این دستگاه تنها یک عدد ساخته شده و برای فروش عرضه نخواهد شد. به نظر شما ساخت چنین کنسولی چقدر هزینه خواهد داشت؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone