🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43117.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی جدید HTC U11: اضافه شدن بلوتوث 5.0 و فیلمبرداری 1080p 60fps

بر اساس گزارشات، شرکت HTC با ارائه یک به روز رسانی سفت افزاری (firmware) دو ویژگی جدید را به موبایل پرچمدار خود «U11» اضافه کرده است. طبق اظهارات کمپانی، آپدیت مورد بحث در سراسر دنیا ...

بر اساس گزارشات، شرکت HTC با ارائه یک به روز رسانی سفت افزاری (firmware) دو ویژگی جدید را به موبایل پرچمدار خود «U11» اضافه کرده است. طبق اظهارات کمپانی، آپدیت مورد بحث در سراسر دنیا ارائه می شود که البته احتمالاً تاریخ عرضه در کشورهای مختلف، متفاوت خواهد بود.

بلوتوث 5.0 در آن واحد با دو دستگاه مختلف ارتباط برقرار می کند

به روز رسانی جدید U11 قابلیت بلوتوث 5.0 را برای این موبایل تایوانی به ارمغان می آورد که نسبت به نسخه قبلی برد بیشتر و مصرف انرژی کمتری داشته و می تواند در آن واحد با دو دستگاه مختلف ارتباط برقرار کند. البته مشخص نیست که چرا کمپانی سازنده در زمان رونمایی از محصول چنین قابلیتی را فعال نکرده بود اما احتمالاً مشکل اصلی، همگام سازی های نرم افزاری و مسائل مربوط به درایورها بوده است.

ویژگی دیگری که با آپدیت جدید به U11 اضافه شده، امکان فیلمبرداری 1080p با نرخ 60 فریم در ثانیه بوده که جای خالی میان نرخ های 30 و 120 فریم در ثانیه را پر خواهد کرد.

در نهایت گفتنی است به روزرسانی مورد بحث با شماره بیلد «1.26.709.3» و حجم 624.59 مگابایت، علاوه بر دو ویژگی مذکور شامل برخی آپدیت های امنیتی و - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر محمودآباد استان مازندران - رفع باگ های جزئی نیز خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone