🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  2. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  5. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40355.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی HP به جاسوسی از لپ تاپ های کاربران متهم شد

کمپانی HP اخیرا به نصب نرم افزاری روی لپ تاپ های خود متهم شده که اطلاعات سیستم را به صورت مخفیانه جمع آوری می کند. این برنامه «HP Touchpoint Analytics» نام دارد و به نظر ...

کمپانی HP اخیرا به نصب نرم افزاری روی لپ تاپ های خود متهم شده که اطلاعات سیستم را به صورت مخفیانه جمع آوری می کند.

این برنامه «HP Touchpoint Analytics» نام دارد و به نظر می رسد جایگزین نرم افزار «HP Touchpoint - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Manager» شده است.

گفتنی است طبق ادعای شرکت تایوانی، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - Touchpoint Analytics شامل ابزارهایی است که به حفظ امنیت سیستم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کمک کند. با این حال - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - این برنامه علاوه بر جمع آوری اطلاعات به صورت مخفیانه، بار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - سنگینی را - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - هم به منابع سخت افزاری تحمیل می کند.تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

یکی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از کاربران لپ تاپ های HP در این باره می گوید:

این نرم افزار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - فشار سنگینی را به سیستم وارد کرده و با بررسی Task Manager متوجه شدم که تعداد زیادی اپلیکیشن را باز و بسته می کند.

شایان ذکر است که کمپانی HP در پاسخ به انتشار این گزارش ها، - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - بیانیه زیر را منتشر کرده است:

HP Touchpoint Analytics سرویسی است که از سال 2014 و در قالب بخشی از HP Support Assistant ارائه شده است. این برنامه در پس زمینه ویندوز داده های مرتبط به مشکلات سخت افزاری را جمع آوری می کند اما هیچ یک از این اطلاعات با - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - HP به اشتراک - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گذاشته نمی شود مگر اینکه این دسترسی از سوی کاربر مجاز اعلام شود.

اگر شما هم یک لپ تاپ HP دارید، برای اطلاع از نصب بودن این برنامه کافی است در قسمت Apps به دنبال Touchpoint Analytics برگردید، در صورت تمایل هم می توانید به آسانی آن را حذف کنید.

هنوز نحوه نصب شدن این برنامه روی سیستم کاربران مشخص نیست و ممکن است که از طریق بروزرسانی ویندوز یا از طریق HP Support Assistant به سیستم کاربران راه پیدا کرده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر فرتوک نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
زمانی که مشتریان به خدمات شرکت الو رجوع میکنند، کاملا از رضایت خود اطمینان پیدا میکنند. تعمیر ظرفشویی ایندزیت DDFG 26B17 S EU در شهر آذرشهر شاید تنها یک خدمت به نظر برسد، اما به لطف تخصص و دقت کارشناسان شرکت الو، این خدمت به صورت حرفه ای و کارآمدانه انجام شد و مشتریان خود را به خود جذب کرد. به نظرم اگر شما هم به دنبال یک خدمت حرفه ای و کارآمدانه هستید، شرکت الو را به عنوان یکی از بهترین ها در برنامه ریزی خود در نظر بگیرید



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone