🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وضیفه و کاربرد ترموستات چه می باشد؟
    پاسخ: این قطعه گر حرارت یا دمای موتور به یک اندازه مشخص رسید فرمان خاموش شدن جاروبرقی را می دهد.
  2. سوال: چرا جاروبرقی در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که جاروبرقی دچار خرابی قطعاتی همچون الکتریکی، موتور، گیر کردن حجم زیاد ذرات در لوله ها و... شود دستگاه خاموش میشود.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  4. سوال: فیلتر جاروبرقی چیست و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: جذب گرد و غبار و وجوگیری از ورود آن به قمست موتور به عهده فیلتر هوا است.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43820.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت برای مقابله با حملات سایبری به هوش مصنوعی روی می آورد

طی یک هفته گذشته، باج افزارهای واناکرای و پتیا چند صد هزار کامپیوتر را در سراسر جهان آلوده کردند و از این سو، مایکروسافت زیر فشار قرار گرفته تا راه حل امنیتی مناسبی برای حفاظت ...

طی یک هفته گذشته، باج افزارهای واناکرای و پتیا چند صد هزار کامپیوتر را در سراسر جهان آلوده کردند و از این سو، مایکروسافت زیر فشار قرار گرفته تا راه حل امنیتی مناسبی برای حفاظت از کامپیوترها ارائه دهد.

مشکلات موجود که سبب رخنه باج افزارها واناکرای شده بود با - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارائه آپدیتی برطرف شد و به سیستم های قدیمی تر که مدت ها از آخرین به روز رسانیشان می گذشت، قدرت مقابله بیشتری در برابر هک های گسترده داد.

برای جلوگیری از بحران امنیتی بعدی، همه 400 میلیون کامپیوتری که در حال حاضر ویندوز 10 روی آن ها نصب شده کمک خواهند - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - کرد تا مایکروسافت از طریق یادگیری ماشینی به مقابله بپردازد.

در آپدیت Fall Creators، مایکروسافت از یک سری داده های گسترده که از - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - برنامه - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - های کلود نظیر Azure، آفیس و Endpoint به دست آورده استفاده می کند تا یک - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آنتی ویروس متکی به هوش مصنوعی بسازد و رفتار بدافزارها را شناسایی کند.

تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

عملکرد این - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آنتی ویروس - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - مانند یک واکسن است. وقتی یک کامپیوتر به ویروس مبتلا شود، مایکرسافت سریعا آن را شناسایی کرده و با همه کامپیوترهای موجود در شبکه 400 میلیونی خود آن را اطلاع می دهد، بنابراین دیگر دستگاه ها هیچ گاه با آن بد افزار - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - به مشکل نخواهند خورد.

مایکروسافت می گوید وقتی که حملات روز به روز پیچیده تر می - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - شوند، هوش مصنوعی راه حل بعدی ما برای دستیابی به امنیت است. تقریبا 96 درصد حملات سایبری شناسایی شده کاملا جدید هستند.

شیوه جدید مایکروسافت، فقط - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - چند ساعت به بدافزارها اجازه جولان دادن می دهد و پس از آن دیگر هیچ کامپیوتری در سراسر دنیا درگیر آن نخواهد شد.

مایکروسافت هنگام رونمایی از لپ تاپ سرفیس ادعا کرد - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - که دستگاه اصلا آسیب پذیر نیست و هیچ باج افزاری نمی تواند به - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - آن نفوذ کند، اما وبسایت ZDNet یک هکر - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استخدام کرد و از طریق آسیب پذیری های Word این کار را انجام داد. این مسئله اهمیت اتکا به داده های کلود مایکروسافت آفیس را نشان می دهد.

حالا اما مایکروسافت یک بار دیگر ادعا می کند که با استفاده - تعمیرات جارو برقی الکترو لوکس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - از هوش مصنوعی، دیگر اتفاق رخ نخواهد داد. این گزینه ابتدا برای مشتریان کسب و کارها و شرکت ها در دسترس خواهد بود و پس از مدتی به صورت عمومی برای همه عرضه خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone