🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کار نکردن و روشن نشدن دستگاه من چیست؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  3. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  4. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: وظیفه پمپ تخلیه همان طور که از اسم آن مشخص است تخلیه به موقع آب دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43838.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل X Charge ال جی با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی معرفی شد

سرویس موبایلی شرکت رسانه ای Comcast که به تازگی هم راه اندازی شده و Xfinity Mobile نام دارد اخیرا محصول جدیدی به نام LG X Charge (اکس چارج) را به گزینه های پیشنهادی خود برای مشتریانش ...

سرویس موبایلی شرکت رسانه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای Comcast - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که به تازگی هم راه اندازی شده و Xfinity Mobile نام - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دارد اخیرا محصول جدیدی به نام LG X Charge (اکس چارج) را به گزینه های پیشنهادی خود برای مشتریانش اضافه کرده است که تاکنون از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سوی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - شرکت کره ای معرفی نشده.

موبایل مورد بحث همانطور که از نامش بر می - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آید - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - به یک باتری غول پیکر مجهز شده که ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت دارد و از این لحاظ ال جی اکس پاور با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی اش را پشت سر می گذارد.

دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این اسمارت فون هم در سطح معمول هستند؛ اندورید 7.0 نوقا، چیپست هشت هسته ای 1.5 - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - گیگاهرتزی نامشخص، 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 5.5 اینچی با رزلوشن 1280 در 720 پیکسلی.

این موبایل علیرغم بهره گیری از یک باتری بزرگ قطر بدنه نسبتا معقولی دارد و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با ضخامت 8.4 میلی متری اش حتی از موبایل-باتری های موتورولا نیز باریک تر است.

قیمت اکس چارج هنوز هم مشخص نشده اما سازنده وعده داده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - که عمر باتری یک هفته ای را برای کاربرانش به ارمغان خواهد آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone