🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: نباید داخل جاروبرقی مایهات وارد شود زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: نقش مدار جاروبرقی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  4. سوال: دلایل کشش زیاد جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن است با خراب بودن کلید تنظیم شما نتوانید میزان کشش موتور را تنظیم کنید.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به چرخ و مرطوب ماندن لاستیک و اسیب فیزیکی از عوامل خرابی چرخ دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43822.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

وقوع حادثه ای مرگبار در یکی از تاسیسات تولید نمایشگرهای شرکت ال جی

بر اساس اخبار منتشر شده، حادثه ای ناخواسته در یکی از تاسیسات تولید نمایشگر شرکت ال جی واقع در کشور کره جنوبی به وقوع پیوسته که در اثر آن دست کم یک کارگر جان خود ...

بر اساس اخبار منتشر شده، حادثه - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - ای ناخواسته در یکی از تاسیسات تولید نمایشگر شرکت ال جی واقع در کشور کره جنوبی به وقوع پیوسته که در اثر آن دست کم یک کارگر جان خود را از دست داده - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - است.

نشریات محلی مدعی شده اند که کارگر مذکور در حال انجام عملیات روزانه تعمیر و نگهداری یکی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - از ماشین آلات خط تولید بوده که دچار این حادثه شده، گرچه در حال حاضر نام و - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مسئولیت دقیقش و همچنین نحوه بروز حادثه مشخص نیست.

شاید این خط تولید - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تا یک ماه تعطیل بماند

به دنبال بروز این حادثه کلیه فعالیت های کارخانه مورد بحث به حالت تعلیق درآمده و مقامات محلی تحقیقات خود در خصوص علت حادثه را آغاز کرده اند. طبق اعلام مسئولین، تا زمانی که - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - علت دقیق مرگ کارگر مورد بحث مشخص نشود و آنها اطمینان حاصل نکنند که شرایط کار برای کارگران ایمن است فعالیت خط تولید نمایشگرها در این تاسیسات متوقف خواهد ماند.

تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

ظرفیت تولید نمایشگرهای شرکت ال جی - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - در بالاترین حد خود نیز به طور کامل جوابگوی نیاز سفارش دهندگان نیست، بنابراین تعطیلی بخشی از خط تولید این محصول حتی به صورت موقت هم دردسرهای زیادی را - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - برای مسئولین کمپانی به دنبال خواهد - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشت.

بر - تعمیرات جارو برقی ناسیونال در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اساس یک برآورد، اگر کارخانه مورد بحث به مدت یک ماه تعطیل بماند، ظرفیت تولید پنل نمایشگرهای شرکت کره ای حدود ۷۱۵ هزار متر مربع کاهش خواهد یافت. به خصوص که در این خط تولید بیش از همه نمایشگرهای ۴۹ و ۵۵ اینچ برای تلویزیون های هوشمند به تولید می رسد.

به طور حتم تبعات حادثه مورد بحث تا ماه آینده گریبان گیر مقامات ال جی خواهد شد و باید دید این شرکت چگونه می تواند پاسخگوی سفارش دهندگان خود باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone