🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی دیگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد زباله در جاروبرقی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
  2. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 1 ماه یک بار لازم است فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  3. سوال: جاروبرقی کار نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  4. سوال: دلیل کارنکردن ولوم تنظیم جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی چرخ در جاروبرقی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی چرخ میتوان به گیر کردن اشیای خارجی به چرخ اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43821.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینستاگرام به زودی پیام های توهین آمیز را به طور خودکار پاک می کند

اگر چه فضای اینستاگرام بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی همچون توییتر خیلی مسموم نیست (که البته شاید در میان ایرانی ها این موضوع کاملا بر عکس باشد)، اما درست مثل هر مجمع آنلاین دیگر، ...

اگر چه فضای اینستاگرام بر خلاف دیگر شبکه های اجتماعی همچون توییتر خیلی مسموم نیست (که البته شاید در میان ایرانی ها این موضوع کاملا بر عکس باشد)، اما درست مثل هر مجمع آنلاین دیگر، از بین کاربرانش افرادی هم پیدا می شوند که با نظرات توهین آمیز یا تهدید کننده دیگران را آزار بدهند.

اینستاگرام برای مبارزه با این موضوع قابلیت جدیدی معرفی کرده، و آن هم چیزی نیست - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - جز مسدود کردن خودکار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پیام های توهین آمیز.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

فیلتری که از آن صحبت  می - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کنیم هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نظرات زیر پست ها - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هم نظرات پای لایو استوری ها را پوشش می دهد، و می تواند به طور هوشمند پیام های توهین آمیز یا آزاردهنده - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را تشخیص داده و از نمایش شان جلوگیری به عمل آورد. همراه با این قابلیت یک فیلتر اسپم جدید هم در اینستاگرام معرفی شده که مثل فیلتر قبلی، این مورد هم از یادگیری ماشینی برای انجام وظیفه اش قدرت می گیرد.

فیلترینگ خودکار نظرات توهین آمیز در ابتدا فقط برای زبان انگلیسی در دسترس قرار می گیرد، اما در آینده هشت زبان دیگر از جمله اسپانیایی، پرتغالی، عربی، فرانسوی، آلمانی، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - روسی، ژاپنی و چینی هم - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به جمع زبان های پشتیبانی شده اضافه می گردند.

به گفته اینستاگرام الگوریتم های تشخیص نظرات در این قابلیت می توانند به مرور زمان ارتقاء یابند، اما اگر نمی خواهید که قضاوت در مورد محتوای نظرات را به عقل کامپیوتر بسپارید قادر به غیر فعال کردن این قابلیت از تنظیمات اینستاگرام - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نیز خواهید بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شادبانو نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
منطقه هفده شهریور عجب شیر جارو برقی پاناسونیک MC-CJ919 هم تعمیر میکنید؟
پاسخ: بله در هفده شهریور شهر عجب شیر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone