🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چگونه هزینه تعمیر ظرشویی من قابل پرداخت خواهد بود؟
    پاسخ: تکنسین های ما کارتخوان های سیار همراه خواهند داشت علاوه بر آن اط ریق درگاه های بانکی یا به صورت نقدی قابل پرداخت خواهد بود.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: آیا برای تماس با تکنسین باید مجدد با شرکت تماس بگیرم؟
    پاسخ: بله ، بعد از ثبت سفارش توسط شما تکنسین های ما با شما تماس می گیرند و بعد از هماهنگی با شما مراجعه خاهند کرد.
  4. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43834.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

کمپانی Biostar از نسل تازه مادربرد مختص استخراج ارزهای دیجیتالی خود رونمایی کرد

گرچه هنوز بازار ارزهای رمزپایه (cryptocurrency) چون بیت کوین آن چنان گسترده نشده، اما میزان علاقه مندی به این پول های دیجیتالی و ابزارهای استخراج آن با سرعت چشمگیری در حال افزایش است. بنابراین بازار بیش از ...

گرچه هنوز بازار ارزهای رمزپایه (cryptocurrency) چون بیت کوین آن چنان گسترده نشده، اما میزان علاقه مندی به این پول های دیجیتالی و ابزارهای استخراج آن - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - با سرعت چشمگیری در حال افزایش - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - است. بنابراین بازار بیش از گذشته به سمت توسعه و تولید سخت افزارهای مرتبط با استخراج و تبادل این پول های دیجیتالی پیش می رود.

این مادربرد جدید می تواند هزینه های استخراج را به شدت کاهش دهد

کمپانی Biostar به عنوان یکی از پیشگامان در این حوزه به تازگی از نسل جدید مادربردهای خود - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - مختص «استخراج ارزهای رمزپایه» (mining cryptocurrency) رونمایی کرده است. به جهت اهمیت بسیار زیاد قدرت گرافیکی نسبت به قدرت پردازشی در استخراج - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بیت کوین و نمونه های مشابه آن، مادربرد مذکور قابلیت پشتیبانی همزمان از ۱۲ کارت گرافیک را دارا است.

برد مذکور «TB250-BTC PRO» نام دارد و بزرگترین رقیب آن در بازار تنها می تواند از ۸ کارت گرافیک همزمان پشتیبانی کند. بهره مندی از این قدرت پردازش گرافیکی می تواند هزینه های استخراج را برای افراد فعال در زمینه استخراج تا حد قابل توجهی - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کاهش دهد، چرا که کاربر را از پرداخت هزینه اضافی برای خرید پردازنده، حافظه رم و فضای ذخیره سازی SSD بیشتر بی نیاز می کند.

محصول جدید Biostar با قیمت معقول ۱۳۰ دلاری روانه بازار خواهد شد، گرچه هنوز تاریخ این عرضه - تعمیرات ظرفشویی الجی در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - و بازارهای میزبان آن به طور رسمی اعلام نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone