🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  4. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43836.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل های جدید شارپ، مجهز به صفحه نمایش واقعاً بدون حاشیه

در سال ۲۰۱۷ گرایش طراحی موبایل ها به سمت کاهش حاشیه بالا و پایین نمایشگر دستگاه سوق پیدا کرد. با اینکه بیشتر موبایل های پرچمدار اخیر حاشیه ها را کاهش داده اند، ولی شارپ به ...

در سال ۲۰۱۷ گرایش طراحی موبایل ها به سمت کاهش حاشیه بالا و پایین نمایشگر دستگاه سوق پیدا کرد. با اینکه بیشتر موبایل های پرچمدار اخیر حاشیه ها را کاهش داده اند، ولی شارپ به تازگی دو موبایل جدید را معرفی کرده که تمام پنل های جلویی آنها را صفحه نمایشگر تشکیل می دهد.

شارپ نام هایی برای این دو موبایل در نظر گرفته که تا همیشه در ذهن‌تان حک می‌شوند: FS8016 و FS8010. هر دو - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - دستگاه دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی هستند و صفحه نمایش آنها از رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۰۸۰ بهره می برد. تلفن های هوشمند از دو دوربین - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی بهره می برند و حافظه رم - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آنها - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم ۴ و ۶ گیگابایتی اعلام شده است.

بر اساس همین مشخصات فوق، می توان حدس - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - زد که با موبایل هایی رده بالا طرف هستیم. البته به قسمت چیپست که برسیم، احتمالاً نظرتان کمی تغییر می کند. موبایل FS8016 از چیپست مجتمع اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می برد در حالی که FS8010 میزبان یک اسنپدراگون ۳۳۰ است.

تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

البته امروزه چیپست های میان رده های کوالکام تفاوت چندان زیادی با چیپست های پرچمدارش ندارند و بر اساس آزمایش های انجام شده، قدرت اسنپدراگون ۶۶۰ خیلی هم از اسنپدراگون ۸۳۵ کمتر نیست.

اما آیا باید از معرفی موبایل هایی از سوی شارپ که بخش جلویی آنها صرفاً به یک شیشه صفحه نمایش اختصاص یافته تعجب کرد؟ پاسخ منفی است. چراکه اگر یادتان باشد، همین شرکت بود که در سال ۲۰۱۴، موبایلی با نمایشگر بدون حاشیه در بخش فوقانی به نام «Aquos Crystal» را معرفی کرد؛ محصولی که سه سال پیش، عجیب و فوق العاده به حساب می آمد.

شارپ کمتر از یک ماه دیگر عرضه این دو موبایل را آغاز می کند، هرچند که هنو قیمت نهایی آنها ذکر نشده است. البته، با نگاهی به محصولات خاص شارپ در سال های گذشته، می توان انتظار مبلغی معقول را از ساخته‌ی جدید این - تعمیرات ظرفشویی کرال در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شرکت داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone