🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از جاروبرقی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بله بهتر است روزانه بیش از یک بار مورد استفاده قرار نگیرد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی موتور و جرم گرفتن آن، استفاده زیاد از دستگاه، ایجاد رطوبت میتواند ازعوامل این مشکل باشد.
  3. سوال: وظیفه موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: موتور ایجاد مکش در جاروبرقی را به عهده دارد.
  4. سوال: جاروبرقی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: جاروبرقی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  5. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41484.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل مدارکی دال بر دخالت روسیه در انتخابات سال 2016 آمریکا یافته

یک ماه پیش خبر پرداخت 100 هزار دلار توسط یک شرکت روسی برای تبلیغات اثر گذار در انتخابات آمریکا در فیسبوک را در دیجیاتو خواندید. حالا بر اساس گزارش واشنگتن پست، گوگل مدارکی یافته که ...

یک ماه پیش خبر پرداخت 100 هزار دلار توسط یک شرکت روسی برای تبلیغات اثر گذار در انتخابات آمریکا در فیسبوک را در دیجیاتو خواندید. حالا بر اساس گزارش واشنگتن پست، گوگل مدارکی یافته که نشان می دهند آژانس های روسی از پخش تبلیغات در یوتیوب، موتور جستجوی گوگل، جیمیل و نیز شبکه تبلیغاتی دابل کلیک (DoubleClick ad) متعلق به این شرکت، برای اثر گذاری بر انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا استفاده کرده اند.

همچنین مشخص شده ماهیت گروهی که اقدام به پخش تبلیغات از طریق - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گوگل کرده، با افراد دخیل در تبلیغات فیسبوک متفاوت است. در نتیجه به نظر می رسد ابعاد دخالت های روسیه در انتخابات آمریکا بیش از آن باشد که قبلاً تصور می شد.

گوگل، مشغول بررسی قرارداد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های تبلیغات کمتر از 100 هزار دلار است

هنوز هیچ مقام رسمی شرکت گوگل در این خصوص اظهار نظری نکرده ولی بر اساس گزارش های منابع آگاه این کمپانی به منظور یافتن ردپای ترول های روسی، - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - مشغول بررسی تمامی قراردادهای تبلیغاتی است که با مبلغ کمتر از 100 هزار دلار انجام گرفته.

تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

پیشتر توییتر بیش از 200 - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اکانت مرتبط با تبلیغات کذب را مسدود کرده بود

لازم به ذکر است در سوء استفاده مشابهی که در مورد فیس بوک اتفاق افتاد، مارک زاکربرگ، مدیر عامل این شبکه اجتماعی رسماً عذر خواهی کرد. همچنین توییتر نیز پس از فشار های کنگره آمریکا، بیش از 200 اکانت مرتبط با روسیه که به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - انتشار تبلیغات سیاسی یا اطلاعات کذب روی این پلتفرم اقدام می - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - کردند را مسدود کرد. گفتنی است طبق بررسی های مشترک انجام شده توسط توییتر و کنگره آمریکا، روسیه بیش از 274 هزار دلار برای تبلیغات انتخاباتی در توییتر صرف کرده اند.

لازم است یادآوری کنیم که پیش از این گوگل به واشنگتن پست اعلام کرده بود که دخالت روسیه در انتخابات ایالات متحده مشکل گوگل نیست - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و بررسی های انجام شده حکایت از عدم هر گونه سوء استفاده تبلیغاتی برای انتخابات به واسطه تمامی پلتفرمهای - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - گوگل دارد. حالا تحقیقات جدید گوگل در مراحل ابتدایی است و هنوز تعداد اکانت ها و مقدار پول - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - های رد و بدل شده مشخص نیست. برخی از گزارش ها حکایت از این دارد که میزان دخالت روسیه در انتخابات آمریکا، بسیار بیشتر - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از آن است که تا کنون اعلام شده. گفتنیست از مدت ها پیش نیز شواهد غیر قابل انکاری به دست آمده بود که نشان می داد - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - عوامل وابسته به - تعمیرات جارو برقی پاکشوما در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - روسیه در افزایش محبوبیت ترامپ در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 نقش بسزایی داشته اند.

ممکن است به مقالات زیر علاقه مند باشید:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone