🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تایمر در فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: تایمر در فر برای تنظیم مدت عملکرد فر و میزان آن می باشد.
  2. سوال: نقش و کاربرد فن کانوکشن در فر چیست؟
    پاسخ: کانوکشن یکنواخت کننده دما در فر است و باعث می شود دما به صورت یکنواخت در همه بخش ها پخش شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه به منزل با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: خیر، تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43681.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

اینتل بخش دیوایس های پوشیدنی خود را تعطیل می کند

سال گذشته، وبسایت تک کرانچ خبر داد که اینتل قصد دارد از فضای تولید دیوایس های پوشیدنی خارج شده و روی کسب و کار پر رونق خودش متمرکز شود اما این کمپانی سریعا این موضوع ...

سال گذشته، وبسایت تک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - کرانچ خبر داد که اینتل قصد دارد از فضای تولید دیوایس های پوشیدنی خارج شده و روی کسب و کار پر رونق خودش متمرکز شود اما این کمپانی سریعا این موضوع را - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - تکذیب کرد.

حالا اما گزارش جدیدی از سوی CNBC منتشر شده که نشان می دهد اینتل واقعا قصد دارد این حوزه را کنار بگذارد. به ادعای این وبسایت، دو هفته پیش کل کارمندان بخشی که روی اسمارت واچ ها و دستبندهای سلامتی کار می کردند اخراج شده اند.

«گروه فناوری های جدید» که مسئول توسعه جدیدترین تکنولوژی ها است، حالا از ساعت هوشمند - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گذر کرده و به سراغ واقعیت افزوده رفته است. اینتل ماه گذشته نیز پروژه ساخت رقیبی برای رزبری پای را نیز متوقف کرد. اگر خبر جدید حقیقت داشته باشد، شاهد عقب نشینی های عجیبی هستیم.

به گفته CNBC، اینتل 80 درصد کارکنان گروه فناوری های جدید را در ماه نوامبر سال 2016 اخراج کرده و - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - عده باقی مانده نیز دو هفته پیش تعدیل شدند. عمده کارکنانی که اخراج شدند، از شرکت Basis - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - آمده بودند، شرکتی که اینتل در سال 2014 با مبلغ 100 میلیون دلار خریداری کرد. با تعطیلی بخش آن ها و تعدیل نیروها، استخدام در سِمَت های دیگر اینتل ممکن است برای تعدادی از آن ها مد نظر قرار بگیرد.

اینتل هنوز این موضوع را تایید نکرده ولی در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گزارش مالی - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شرکت که هفته آینده منتشر می شود احتمالا جزئیات کامل در اختیار قرار داده خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone