تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13425.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

انتشار پوسترهای رسمی ردمی نوت ۱۰ شیائومی، با تمرکز بر قابلیت‌های جدید

پوسترهای رسمی منتشر شده از سوی شیائومی ضمن به نمایش گذاشتن مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰، خبر از موبایلی با طراحی کاملا جدید می‌دهد. ساعاتی قبل شیائومی پوسترهای رسمی گوشی‌های هوشمند سری ...

پوسترهای - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - رسمی منتشر شده از سوی شیائومی ضمن به نمایش گذاشتن مشخصات اصلی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰، خبر از موبایلی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - با طراحی کاملا جدید می‌دهد.

ساعاتی قبل شیائومی پوسترهای رسمی گوشی‌های هوشمند - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - سری ردمی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - نوت ۱۰ را به اشتراک گذاشت. اطلاعات فاش شده از طریق پوسترها نشان می‌دهد باید منتظر موبایل‌های جدید از این سری با طراحی متفاوت، باتری با ظرفیت بالا و استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار باشیم.

با توجه به پوسترهای به اشتراک گذاشته شده،‌ حداقل یکی از گوشی‌های سری ردمی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - نوت ۱۰ - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - از چیپست اسنپدراگون کوالکام بهره خواهد برد. اگر خبرهای غیررسمی که پیش از این - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - در مورد گوشی های این سری منتشر شده صحت داشته باشد، نسخه 5G ردمی نوت ۱۰ پرو با چیپست اسنپدراگون 732G در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

همان‌طور که در پوسترها مشاهده می‌کنید، به نظر می‌رسد علاوه بر چیپست اسنپدراگون، گوشی‌های جدید با طراحی متفاوت و محافظ نمایشگر کورنینگ گوریلا گلس به بازار عرضه خواهند شد.  به علاوه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - انتظار می‌رود موبایل‌های این سری با حسگر اثر انگشت جانبی رونمایی شوند.

شیائومی وعده داده - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - است که موبایل‌های جدید با باتری با ظرفیت بالا و فناوری شارژ سریع‌تر نسبت به گوشی‌های قبلی عرضه می‌شوند. همچنین باید منتظر دستگاهی با تاییدیه  بالاترین نوع کیفیت پخش موسیقی یعنی کیفیت صوتی Hi-Res و بازخورد لمسی (هپتیکی) بهبود یافته باشیم.

در حالی که مشخصات فنی گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ هنوز از سوی شیائومی به صورت رسمی تایید - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - نشده است،‌ اما به گزارش منابع آگاه احتمالا ردمی نوت ۱۰ پرو 5G با نمایشگر ۱۲۰ هرتز، با بهره مندی از دوربین  اصلی 64 مگاپیکسلی، رابط کاربری MIUI 12 مبتنی بر اندروید ۱۱ به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات فعلی، انتظار - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر جهرم استان فارس - می‌رود نسخه جهانی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۰ در تاریخ ۱۴ شهریور در بازار هند معرفی و بازار عرضه شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهفام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ مرکز شما منطقه شهرک انقلاب جهرم خدمات داره؟
پاسخ: بله در شهرک انقلاب شهر جهرم خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone