🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا وسط کار جاروبرقی من خاموش شد؟
    پاسخ: خرابی قطعات، خرابی موتور، برد، سیم برق و... باعث متوقف شدن کار جاروبرقی میگردد.
  2. سوال: علت کار نکردن دکمه های جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مشکل در برد صفحه کلید ها مهمترین عامل این اتفاق است.
  3. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  4. سوال: چرا ولوم تنظیم هوا و مکش کار نمی کند؟
    پاسخ: خرابی چرخ دنده های ولوم یا هرز شدن کلید تنظیم ممکن است از عواملی دیگر برای این مشکل باشد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37935.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پرینتر جیبی IVY Mini کنون معرفی شد

در سال های اخیر به لطف موبایل ها، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند به نظر می رسد چاپ عکس ها و ایجاد آلبوم های عکس قدیمی به تاریخ پیوسته باشد، با این حال برخی ...

در سال های اخیر به لطف موبایل ها، تبلت ها و تلویزیون های هوشمند به نظر می رسد چاپ عکس ها و ایجاد آلبوم های عکس قدیمی به تاریخ پیوسته باشد، با این حال برخی از کمپانی ها این گونه تصور نمی کنند. اگر همچنان به چاپ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عکس علاقه داشته باشید، محصول جدید کنون می تواند برایتان جذاب - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باشد.

پرینتر جیبی «IVY Mini» کنون می تواند بدون استفاده از جوهر، تصاویر را چاپ کند. چاپگر مورد بحث از کاغذهای ویژه ZINK بهره می برد که هیچ نیازی به جوهر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ندارند. ZINK فناوری - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - چاپی است که با استفاده از کاغذهای حرارتی ویژه ای تصاویر روی آن چاپ می شود.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

IVY Mini می تواند از طریق بلوتوث به موبایل های بهره مند از سیستم عامل اندروید یا iOS متصل شود و به لطف اپلیکیشن ویژه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ارائه شده، می توان - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تصاویر را پیش از چاپ کردن ویرایش نمود.

این اپ - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - قابلیت هایی از جمله اعمال فیلترهای خلاقانه، قاب های متنوع و استیکرها را در اختیار کاربران قرار می دهد و با استفاده از امکانات واقعیت افزوده کاربران می توانند اعواج های ویژه ای را روی صورت خود اعمال کرده و اقدام به چاپ آن نمایند.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

البته کنون قابلیت های پایه ویرایش تصاویر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - از جمله اضافه کردن متن و گزینه هایی برای نقاشی را - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نیز در اپ خود از یاد نبرده است.

IVY Mini تصاویری در اندازه - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - 5.0 در 7.6 سانتی متر را چاپ می کند و یک باتری شارژی برای - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آن در نظر - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گرفته شده که به این ترتیب کاربران را از تعویض باتری بی نیاز می کند. با هر بار شارژ امکان چاپ 20 عکس فراهم می - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شود و هر چاپ کمتر از یک دقیقه طول می کشد. شارژ باتری نیز تنها 90 دقیقه زمان می برد.

تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

کنون این محصول را با قیمت 129دلار و در رنگ های رز گلد، سبز نعنایی و خاکستری عرضه کرده. همچنین همراه با این محصول - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بسته - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاغذ 10 عددی ارائه می گردد. بسته های - تعمیرات جارو برقی بوش در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کاغذ 20 تایی اضافه نیز قیمتی 9 دلاری دارند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone