🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: سیم جمع کن چیست؟
    پاسخ: سیم جمع کن ها به دو صورت مکانیکی و الکترونیکی برای جمع کردن سیم است.
  3. سوال: آیا باید برای جاروبرقی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد جاروبرقی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در جاروبرقی است.
  5. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37917.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

راهنمای خدمات الکترونیک: چگونه موبایل مسافری را رجیستر کنیم؟

آخرین مرحله از اجرای طرح رجیستری از امروز اول اردیبهشت ماه به منظور مبارزه با قاچاق گوشی‌های تلفن همراه آغاز شد. در این طرح  صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌ و شناسه ...

آخرین مرحله از اجرای طرح - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - رجیستری از امروز اول اردیبهشت ماه به منظور مبارزه با قاچاق گوشی‌های تلفن همراه آغاز - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - شد. در این طرح  صرفا گوشی‌هایی که از مبادی قانونی وارد کشور شده‌ و شناسه آنها در سامانه اپراتوری ثبت شده باشد، فعال خواهند ماند و سایر گوشی‌هایی که به هر دلیل شناسه آنها در سامانه اپراتوری ثبت نشده باشد، پیامکی دریافت خواهند کرد که تنها یک - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - ماه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - آینده به شبکه متصل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - خواهند بود.

بخشی از گوشی‌هایی که در شناسه آنها در  سامانه همتا ثبت نشده و در گروه رجیستر شده ها قرار ندارند، موبایل ‌هایی هستند که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - مسافران همراه خود به کشور وارد می‌کنند. - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - بر اساس قوانین مسافران مجاز هستند با هر بار ورود به کشور تنها یک دستگاه تلفن همراه به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود بیاورند و از معافیت 80 دلاری بهره مند شوند و در صورت ورود بیش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - از یک گوشی باید شرایط و ضوابط خاص خود را رعایت کند.

البته برای استفاده از همان یک دستگاه و دریافت خدمات شبکه موبایلی ایران، باید گوشی خود را رجیستری کنند. در غیر این صورت مسافران فقط تا 30 روز پس از ورود به کشور امکان استفاده از آن را دارند و درصورت اتمام این مهلت، گمرک وظیفه‌ای در قبال ثبت شناسه تلفن همراه شخص مسافر نخواهد داشت.

سامانه ثبت شناسه گوشی‌ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - همراه مسافر ان در گمرک

در ابتدای اجرای طرح رجیستری، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - مسافران صرفاً در زمان ورود به کشور قادر به ثبت موبایل خود بودند اما اکنون این روند تغییر یافته و تا ۳۰ روز پس از ورود قادر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - به پرداخت عوارض مربوط به آن، و استفاده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - از تلفن همراه در شبکه موبایل کشور هستند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان

بنابراین مسافران می‌توانند با آسودگی و البته کمتر از 30 روز بعد ورودشان به کشور به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - «سامانه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - اظهارنامه گمرگی تلفن همراه» مراجعه کرده و شناسه تلفن همراه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - خود را در آن ثبت کنند. در اولین صفحه مسافران باید کد IMEI خود را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - وارد کنند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان

پس از آن باید برند و مدل تلفن همراه مسافر را در سایت وارد شود. همانطور که می‌بینید سایت گمرک به طور هوشمند، این مدل قدیمی را ۲۹۰ یورو قیمت گذاری کرده است که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - با استناد به آن - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - هزینه گمرکی دستگاه محاسبه خواهد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - شد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان

در مرحله بعدی باید مشخصات فردی مسافر مثل شماره تلفن همراه، کدملی و گذرنامه وارد شود. در ادامه مبلغ گمرکی مشخص می‌شود و مسافر باید از طریق همین سامانه آن را پرداخت کند.

«سامانه اظهارنامه گمرگی تلفن همراه» تنها مختص افرادی است که تلفن همراه خود را «به صورت مسافری» وارد کشور کرده‌اند. اگر شما هم جزو مسافرانی هستید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - که از طریق این سامانه مشخصات تلفن همراه خود را ثبت می‌کنید لازم است کد پیگیری و شناسه پرداخت را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - تا حصول اطمینان از ثبت تلفن همراه، نزد خود نگه دارید.

پس از درخواست ثبت شناسه در این سامانه، گمرک جمهوری اسلامی ایران صحت اطلاعات وارد شده را بررسی می‌کند و درصورت تائید، این اطلاعات را برای سامانه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر صایین قلعه استان زنجان - «همتا» ارسال می‌کند. بسیار دقت کنید تا اطلاعات را دقیق وارد کنید چراکه در صورت نادرست بودن اطلاعات وارد شده، نه تنها شناسه تلفن همراه ثبت نمی‌شود، بلکه وجه پرداختی نیز تحت هیچ شرایطی به شما بازگردانده نخواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone