🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه مدار در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مدار یا برد جاروبرقی وظیفه کنترل و هماهنگی قطعات مختلف جاروبرقی را ب عهدا دارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد جاروبرقی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: خرابی دیگ جاروبرقی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و ضربه خوردن یا وجود رطوبت در جاروبرقی میتواند عامل خرابی باشد.
  5. سوال: جاروبرقی چگونه ایجاد مکش میکند؟
    پاسخ: حرکت موتور باعث ایجاد فشار هوا داخل محفظه جاروبرقی شده و هوا را به داخل می کشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37928.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

هر آنچه از گوشی وان پلاس 6 پیش از رونمایی می دانیم

اگر به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار با قیمتی مناسب باشید احتمالاً محصول بعدی کمپانی «وان پلاس» می تواند به گزینه های شما اضافه شود. در این مطلب به تمامی جزئیاتی خواهیم پرداخت که پیش ...

اگر به دنبال خرید یک گوشی پرچمدار با قیمتی مناسب باشید احتمالاً محصول بعدی کمپانی «وان پلاس» می تواند به گزینه های شما اضافه شود. در این مطلب به تمامی جزئیاتی خواهیم پرداخت که پیش از رونمایی از «وان پلاس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - 6» منتشر شده است.

این مطلب تا پیش از رونمایی رسمی از گوشی مورد بحث به مرور به روز رسانی خواهد شد.

طراحی

وان پلاس همواره به این موضوع مشهور بوده که گوشی های هوشمند بهره مند از مشخصات پرچمداران را با قیمتی پایین تر از سایر رقبا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - به بازار عرضه می کند، ولی این کاهش هزینه معایبی را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم به دنبال دارد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان

  • پیش از این برخی از قابلیت های رقبا در محصولات وان پلاس ارائه نشده بود ولی به نظر می رسد این بار حداقل یکی از این موارد قرار است برای وان پلاس 6، در نظر گرفته شود: مقاوت در برابر نفوذ آب. با این حال هنوز مشخص نیست که گوشی هوشمند یاد شده از چه گواهینامه استاندارد IP برای این منظور بهره خواهد برد. با این حال برخی گزارش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - ها به استاندارد IP67 داشته اند.
  • همچنین خبرهایی مبنی بر بهره مندی وان پلاس 6 از بریدگی بالای نمایشگر منتشر شده است.
  • تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان
  • از لحاظ طراحی بدنه به نظر می رسد این موبایل ظاهری بسیار شبیه به پرچمداران قبلی کمپانی دارد. در تصویری که توسط «ایوان بلس» منتشر شده ظاهر قاب پشتی از جنس فلز برس خورده به نظر می رسد که شکلی شبیه به چوب ولی در رنگ خاکستری دارد. با این حال برخی از تصاویر دیگر خبر از پنل پشتی از جنس شیشه را می دهند. شاید دلیل این مسئله به قصد وان پلاس برای ارائه مدل های متنوعی از وان پلاس 6 بازگردد.
  • در یکی از جدیدترین رندرها و اطلاعات منتشر شده از این گوشی رنگ های مشکی نیمه شب و مشکی آینه ای به چشم می خورد. البته مدیر عامل وان پلاس پیش از این رنگ سفید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - آن را به مخاطبان محدودی نشان داده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان
تصویر منتشر شده توسط مدیر عامل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - کمپانی وان پلاس
  • بنا بر تصاویری که چندی پیش از این گوشی همراه منتشر شد، دوربین اصلی دوگانه (احتمالاً با حسگری 16 و 20 مگاپیکسلی) در قاب پشتی به چشم می خورد. احتمالاً دوربین 20 مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f1.7 خواهد بود.
  • حسگر اثر انگشت احتمالاً در قاب پشتی قرار گرفته.
  • در بخش جلویی نمایشگری لبه به لبه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیده می شود و بریدگی بالای نمایشگر دوربین جلویی و برخی حسگرها از جمله موارد مرتبط با سیستم تشخیص چهره احتمالی را در خود جای داده است. البته مدتی قبل تر، گمانه زنی هایی در مورد تعبیه حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر منتشر شده بود. با توجه به اینکه کمپانی های ویوو، اوپو و وان پلاس هر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - سه زیر مجموعه شرکت BBK Electronics - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - هستند و این شرکت معمولاً فناوری های مورد استفاده را در بین سه زیر برند خود به اشتراک می گذارد، شاید شاهد تعبیه حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای وان پلاس 6 باشیم. پیش از این - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - برای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - اولین بار چنین حسگری در گوشی هوشمند ویوو X20 Plus UD عرضه شده بود.

مشخصات فنی

  • وان پلاس 6 احتمالاً از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 6 یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - 8 گیگابایت رم - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - بهره خواهد برد.
  • حداکثر 256 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - گیگابایت حافظه برای آن در نظر گرفته خواهد شد. این میزان حافظه داخلی نسبت به پرچمداران پیشین وان پلاس بیشترین است. پیش از این وان پلاس 5T - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - با حداکثر حافظه داخلی اندازه 128 گیگابایت عرضه شده بود.تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان
  • انتظار می رود نسخه 5.1 رابط کاربری اکسیژن وان پلاس به همراه اندروید 8.1 برای وان پلاس 6 در نظر گرفته شود.
  • به احتمال زیاد اندازه نمایشگر وان پلاس 6 برابر 6.2 اینچ و از نوع OLED و با نسبت 18 به 9 (یا 19 به 9) و روزلوشن 1080 در 2280 خواهد بود.
  • از سوی دیگر احتمالاً وان پلاس 6 از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - ژست های حرکتی پیشرفته پشتیبانی خواهد کرد. این ژست ها به احتمالاً به کاربر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - اجازه می دهند به صفحه اصلی باز گردد، اپ های باز را مشاهده کند یا برای بازگشت سوایپ نماید.
  • بنا بر گمانه زنی ها باتری وان پلاس 6 ظرفیتی 3300 یا 3450 میلی آمپر ساعتی خواهد داشت.

نسخه های ویژه

تاریخ معرفی و قیمت

  • بر اساس گزارش ها وان پلاس 6 قرار است در 26 اردیبهشت ماه در رویدادی در لندن رونمایی شود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان

  • گفته می شود این گوشی با قیمتی پایین تر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - از سایر رقبا روانه بازار خواهد شد. احتمال می رود نسخه دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت وان پلاس 6 با قیمتی در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - حدود 520 دلار روانه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - بازار شود. در حالی که مدل های دارای حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایت با قیمت های حدودی 600 و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - 700 دلار عرضه خواهند شد.
  • شعبه آلمان وبسایت آمازون اشاره به قیمت 519 یورویی برای نسخه با حافظه داخلی 64 گیگابایتی و 569 - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندرترکمن استان گلستان - یورو برای مدل با 128 گیگابایت حافظه داخلی کرده است.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر اصیلا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone