🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: تمیز نشدن سطوح در جاروبرقی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی موتور، لوله ها، خرطومی ها، گرفتگی لوله ها و... از جمله علت های این مشکل هستند.
  3. سوال: دلیل بوی سوختنی در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: بوی سوختن می تواند از خرابی برد یا سوختن موتور باشد.
  4. سوال: قطعه لوله تلسکوپی چیست و چ کاربردی دارد؟
    پاسخ: لوله فلزی که به خرطومی متصل میشود برای بهتر کار کردن جاروبرقی نیاز است.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی جاروبرقی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37921.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

خانواده‌ موبایل‌های میزو ۱۵ معرفی شدند

اخیراً شرکت میزو از خانواده‌ی گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد. از آنجایی که امسال، پانزدهمین سالگرد فعالیت کمپانی یاد شده در زمینه تولید موبایل‌ به شمار می‌رود، گوشی‌های جدید این شرکت، میزو ۱۵ ، ۱۵ پرو ...

اخیراً شرکت میزو از خانواده‌ی گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد. از آنجایی که امسال، پانزدهمین سالگرد فعالیت کمپانی یاد شده در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - زمینه تولید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - موبایل‌ به شمار می‌رود، گوشی‌های جدید این شرکت، میزو ۱۵ ، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - ۱۵ پرو و ۱۵ لایت نام‌گذاری شده‌اند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان

میزو ۱۵ پرو که پرچمدار میزو به شمار می‌رود از یک نمایشگر اولد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - ۵.۹۵ اینچی با کیفیت 2K و چیپست اگزینوس ۸۸۹۵ بهره می‌برد. در این موبایل ۶ - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - گیگابایت رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی تعبیه شده است.

پرچمدار میزو از یک دوربین دوگانه استفاده می‌کند که از - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - دو لنز ۲۰ مگاپیکسلی و ۱۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. ضمن اینکه از لرزشگیر اپتیکال و لرزشگیر الکترونیکی تصویر نیز بهره می‌برد. دوربین اصلی این موبایل از گشودگی دهانه‌ی لنز f/1.8 برخوردار بوده و سنسور دوم به یک لنز تله‌فوتو مجهز است. دوربین سلفی این موبایل نیز سنسوری ۲۰ مگاپیکسلی دارد و یک حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی تعبیه شده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان

 

باتری این موبایل ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت داشته و به صورت پیش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - فرض پوسته‌ی اندرویدی Flyme 7 میزو روی آن نصب شده است. این موبایل که در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - حال حاضر با حاشیه‌های ۱.۱۷۵ میلیمتری خود، از موبایل‌های کم حاشیه‌ی بازار به حساب می‌آید، قرار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - است قیمتی معادل ۴۷۵ دلار - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - داشته باشد و به دو رنگ مشکی و طلایی به همراه یک شارژر ۲۴ واتی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - عرضه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - گردد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان

موبایل متوسط این خانواده‌ یعنی میزو ۱۵ یک نمایشگر اولد ۵.۴۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰p خواهد داشت و از یک چیپست اسنپدراگون ۶۶۰ بهره می‌برد. در گوشی یاد شده ۴ گیگابایت رم، به همراه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

دوربین میزو ۱۵ با مدل بکار رفته در میزو ۱۵ پرو تفاوتی ندارد اما سنسور‌های این موبایل تنها از قابلیت لرزشگیر اپتیکال پشتیبانی می‌کنند و قابلیت لرزشگیر الکترونیکی تصویر در آن تعبیه نشده - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - است. این موبایل - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - قرار است نرخی معادل ۳۹۷ دلار داشته باشد و در چهار رنگ سفید، آبی، مشکی و طلایی به بازار عرضه گردد. یک شارژر ۲۴ واتی هم در جعبه‌ این گوشی قرار داده خواهد شد.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان

میزو ۱۵ لایت که قرار نیست در کشور چین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - عرضه گردد، از یک نمایشگر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان - ال سی‌ دی ۵.۴۶ اینچی و چیپست اسنپدراگون ۶۲۶ استفاده می‌کند. این موبایل از ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است. ضمن اینکه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با گشودگی دهانه‌ی لنز f/1.9، دوربین اصلی‌اش را تشکیل می‌دهد. دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و برخورداری از یک شارژر ۱۸ وات با قابلیت mCharge از دیگر مشخصات این گجت به شمار ‌می‌رود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کامیاران استان کردستان

میزو ۱۵ و ۱۵ پرو قرار است تا نهم اردیبهشت ماه در بازار موبایل چین عرضه شوند و در ادامه قرار است به بازار‌ کشور‌های امارات متحده‌ی عربی، سنگاپور، هنگ کنگ، اکراین و اسپانیا نیز فرستاده شود اما هنوز اطلاعاتی راجع به تاریخ عرضه‌ی میزو ۱۵ لایت منتشر نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone