🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: آیا میتوان رطوبت یا مایعات را با جاروبرقی تمیز کرد؟
    پاسخ: خیر به هیچ عنوان، این کار باعث سوختن موتور یا قطعات الکترونیکی میشود.
  3. سوال: علت خرابی بلبرینگ جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: استفاده زیاد از جاروبرقی و گرفتن رطوبت باعث خرابی موتور خواهد شد.
  4. سوال: علت روشن نشدن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن جاروبرقی به عواملی متعددی از جمله برد، سیم کشی یا فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: وظیفه‌ی برقرار کردن میدان الکتریکی درون موتور را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37919.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ایلان ماسک در بندری تاریخی راکت BFR را برای ارسال به مریخ می سازد

به تازگی اعضای هیئت مدیره بندر لس آنجلس موافقت کرده اند که به اسپیس اکس اجازه ساخت راکت فالکون بزرگ یا BFR را در این بندر بدهند. ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس اکس در فروردین ماه تصویری از ...

به تازگی اعضای - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - هیئت مدیره بندر لس آنجلس موافقت کرده اند که به اسپیس اکس اجازه ساخت راکت فالکون بزرگ یا BFR را در این بندر بدهند.

ایلان ماسک، بنیانگذار اسپیس اکس در فروردین ماه تصویری از سامانه BFR را به نمایش گذاشته بود که قرار است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - در آینده با فضای کافی برای 100 سرنشین و 150 تن بار امکان سفر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - به دور مدار زمین را فراهم کند - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - و حتی در صورت سوخت گیری مجدد در فضا، می تواند طی شش ماه به کره مریخ برسد.

این راکت قرار است در جزیره مصنوعی «ترمینال آیلند» در لس آنجلس و نه - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - در مقر اصلی اسپیس اکس در کالیفرنیا ساخته شود. از آنجایی که در آینده قرار است BFR از طریق کانال پاناما به پایگاه کیپ کاناورال ارسال شود، بندر یاد شده مکان مناسبی برای ساخت آن خواهد بود. به این منظور فضایی 19 هکتاری در جزیره به اسپیس اکس تخصیص داده خواهد شد.

این بخش از سال 2005 و پس از تعطیلی کارخانه کشتی سازی Southwest Marine تاکنون - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - بلا استفاده بوده و اولین بار در یک قرن پیش توسعه داده شده و شروع به ساخت کشتی های تجاری برای دولت نموده است.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان
مقایسه BFR با راکت های - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - دیگر

کمپانی دیگری که پیش از این از مکان مورد بحث بهره برده، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - از سال 1920 در این مکان به فعالیت مشغول بوده و تعداد 40 کشتی جنگی را در جنگ جهانی دوم باری آمریکا ساخته است.

مدیر بخش ساخت و ساز و املاک اسپیس اکس اعلام کرده که معتقد است ساخت - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - راکت یاد شده در این مکان بین 3 تا 5 سال به طول انجامد. با این حال ایلان ماسک گفته که می خواهد این فرایند سریعتر پیش برود.

اگر اسپیس اکس موفق شود تاریخ پرواز به مریخ را از این مکان رقم بزند، این اولین بار نخواهد بود که یک پروژه آینده نگرانه از این مکان شروع می شود. پیش از این هوارد هیوز، هوانورد و مهندس آمریکایی در دهه 40 میلادی با ساخت هواپیمای مشهور 8 موتوره هرکولس H-4 تلاش کرد وسیله نقلیه ای آبی-هوایی را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - آزمایش کند.

 

تماشا کنید: طرح اسپیس اکس برای سیستم حمل و نقل بین - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر کرمانشاه استان کردستان - سیاره ای:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone