🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی جاروبرقی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: لازم است هر 1 ماه یک بار فضای داخلی جاروبرقی تمیز شود.
  2. سوال: خروطمی جاروبرقی را چند وقت یکبار باید تمیز کرد؟
    پاسخ: خرطومی قسمتی است که زباله ها از ان به کیسه زباله منتقل می شوند.
  3. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: فن موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: خرابی فن باعث آسیب به موتور و داغ شدن زیاد ان می شود.
  5. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی جاروبرقی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد جاروبرقی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37926.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

چگونه عکس هایمان را از آیفون به پی سی منتقل کنیم؟

شاید باورتان نشود اما برای اننقال عکس و ویدیو از آیفون ها به پی سی نیاز به هیچ ابزار خاص یا نصب اپلیکیشنی ویژه ندارید. جالب اینجاست بدانید که حتی برای انجام چنین کاری احتیاجی ...

شاید باورتان نشود اما برای اننقال عکس و ویدیو از آیفون ها به پی سی نیاز به هیچ ابزار خاص یا نصب اپلیکیشنی ویژه ندارید. جالب اینجاست بدانید که حتی برای انجام - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - چنین کاری احتیاجی به آیتونز هم نیست و فقط داشتن یک کابل لایتنینگ به USB کفایت می کند. اما برای اینکه بفهمید با استفاده از این کابل چگونه می توانید به چنین چیزی برسید، بهتر است - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - ما را در ادامه دنبال کنید.

برای شروع، آیفون یا آیپد خود - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - را با استفاده از همان کابل لایتنینگ-USB به پی سی متصل کنید. به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - محض انجام این کار، اگر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - آیتونز روی سیستم نصب باشد یک پاپ آپ روی صفحه موبایل نقش می بندد و از شما سوال می کند که آیا به کامپیوتر متصل شده اطمینان کافی دارید یا نه؟

در صورتی هم که آینتونز روی آن پی سی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - نصب نباشد، با سوالی متفاوت اما تقریبا یکسان رو به رو می شوید و آیفون از شما می پرسد که می خواهید عکس ها و ویدیوهای تان برای آن پی سی در دسترس باشند یا نه. با دیدن این پیام ها، «Trust» یا «Allow» را بفشارید تا پی سی تان مجوز دسترسی به عکس ها و ویدیوها را دریافت کند.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان

حالا اگر وارد پنجره «This PC» کامپیوترتان شوید، می توانید آیکون مربوط به آیفون خود را ببینید. روی آن دابل کلیک کنید تا پنجره اش باز شود.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان

سپس در پنجره باز شده، وارد - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - پوشه «DCIM» شوید و آن را باز کنید. با ورود به این فولدر، پوشه ای به نام «100APPLE» را می بینید که حاوی تمام عکس ها و ویدیوهای شماست.

در صورتی که تعداد عکس ها یا ویدیوهایتان زیاد باشد، پوشه های مشابه دیگری از جنس 100APPLE می بینید که نام هایی همچون 101APPLE یا 102APPLE دارند. این ها همگی حاوی تصاویر و ویدیوهای شما هستند که با باز کردنشان می توانید آن ها را ببینید.

در کنار این ها، اگر از آیکلاد هم برای ذخیره عکس - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - های خود کمک گرفته باشید، در پنجره DCIM پوشه ای با نام «100Cloud» خواهید داشت که با باز کردن آن می توانید فایل های سینک شده خود را پیدا کنید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان

حالا به قول - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - معروف دیگر ریش و قیچی دست خودتان است و می توانید هر - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - عکس یا ویدیویی که دوست دارید از طریق کپی-پیست یا - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - درگ اند دراپ به پی سی خود منتقل کنید.

فقط حواستان باشد؛ برخی از تصاویر روی آیفون ها با فرمت «HIEC» ذخیره می شوند. متاسفانه ویندوز به طور پیش - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - فرض از این فرمت پشتیبانی نمی کند و باید برای دیدن این تصاویر روی پی سی از اپ های شخص ثالث کمک بگیرید.

با این حال این امکان وجود دارد که از طریق تنظیمات آیفون، کاری کنید که حین عملیات انتقال، فرمت HIEC به فرمتی قابل درک برای ویندوز تبدیل شود. برای اینکار به سراغ تنظیمات بروید و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - وارد Photos شوید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان

سپس به پایین صفحه بروید و تنظیمات «Transfer to Mac or PC» را روی - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - حالت «Automatic» بگذارید. با این کار، آیفون تصاویری که با فرمت HIEC روی حافظه ذخیره شده اند را حین اتصال به پی سی به فرمت JPEG  تبدیل می کند تا بتوان آن ها روی ویندوز هم مشاهده کرد.

از سرویسی هایی مانند آیکلاد استفاده کنید

حالا اگر دسترسی به کابل لایتنینگ-USB نداشتیم یا چندان مایل به انجام این کار به صورت فیزیکی نبودیم، چه کار باید بکنیم؟ برای پاسخ به این سوال، باید بگویم که بهتر است از سرویس هایی مانند آیکلاد یا گوگل فوتوز کمک بگیرید.

به این صورت که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - ابتدا باید عکس ها یا ویدیوهای خود را در حافظه ابری این سرویس ها سینک کنید و سپس از طریق ویندوز به دانلود آن ها بپردازید. خوشبختانه برای این کار، روی آیفون ها یک ویژگی خوب هم وجود دارد که - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - می توانید - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - به کمک آن راحت تر عکس هایتان را به دست آیکلاد بسپارید.

فقط می بایست به - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - تنظیمات بروید و از طریق منو Photos، گزینه «iCloud Photo Library» را - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - فعال کنید. با این کار آیفون تان از این به بعد به صورت خودکار، عکس ها را در حساب آیکلادتان آپلود می کند و - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - دیگر نیازی به انجام این کار به صورت دستی نیست.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان

پس از انجام این کار، باید نرم افزار آیکلاد را روی ویندوزتان نصب کنید و با اپل آیدی خود وارد آن شوید. با ورود به پنجره آیکلاد از میان گزینه های موجود، تیک «Photos» را فعال کنید و با استفاده از کلید Options مقابل آن، محلی مناسب - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - برای ذخیره عکس ها در نظر بگیرید.

تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان

به محض به پایان رسیدن این پروسه، - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - از این پس هر عکسی که روی آیفونتان ذخیره شود، ابتدا در - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - حساب آیکلاد آپلود و سپس روی پی سی تان دانلود می شود و به محل ذخیره ای که برای آن در نظر گرفته اید انتقال - تعمیرات جارو برقی پارس خزر در شهر بندر انزلی استان گیلان - پیدا می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone