🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور جاروبرقی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  3. سوال: نقش موتور در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ایجاد مکش و کارکردن جاروبرقی به موتور وابسته است.
  4. سوال: علت سوختن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور جاروبرقی میتواند مربوط به نوسانات برقی جاروبرقی باشد.
  5. سوال: صدای بیش از جاروبرقی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل صدای بیش از حد جاروبرقی میتوان به خرابی محفظه و موتور و خرابی لوله ها اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37942.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپل به پرداخت 500 میلیون دلار غرامت به دلیل نقض پتنت محکوم شد

یک دادگاه فدرال در تگزاس اپل را به اتهام نقض پتنت به پرداخت 502.6 میلیون دلار به کمپانی VirnetX محکوم است. VirnetX هشت سال قبل اپل را به استفاده از چهار پتنت خود در اپلیکیشن های iMessage ...

یک دادگاه فدرال در تگزاس اپل را به اتهام نقض پتنت به پرداخت 502.6 میلیون دلار به کمپانی VirnetX محکوم است.

VirnetX هشت سال قبل اپل - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را به استفاده از - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - چهار پتنت خود در اپلیکیشن های iMessage - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و FaceTime متهم کرد و از آن زمان پرونده ها و - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شکایات بیشماری را علیه این شرکت در محاکم قضایی مطرح کرده است.

Greg Arovas، وکیل اپل در این باره گفته بود شرکت متبوعش به رعایت انصاف و حفاظت از اموال معنوی پایبند است اما VirnetX با سوءاستفاده از این مساله «پایش را از گلیم خود درازتر کرده» و پول بیشتر و بیشتری طلب می کند.

سال گذشته دادگاه اعلام کرده بود - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - که کمپانی کوپرتینویی باید برای هر دستگاه آیفونی که پتنت های مذکور را نقض کرده، مبلغ 1.80 دلار به VirnetX بپردازد که در مجموع بالغ بر 439.7 میلیون دلار برآورد شد اما نماینده های اپل پرونده را به دادگاه تجدیدنظر کشاندند.

VirnetX یک کمپانی پتنت محور است که به لطف در اختیار داشتن حق اختراعات فراوان شرکت های دیگر را به اتهام تخطی از قوانین مالکیت فکری تحت تعقیب - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - قرار داده و از این راه - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - درآمد فراوانی به - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - جیب می - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - زند.تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی دفتر - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اصلی VirnetX در نوادا قرار دارد اما شکایت خود را در تگزاس ثبت کرده چرا که پتنت ترول ها یا کمپانی های - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - پتنت محور در این ایالت شانس بیشتری برای پیروزی در محاکم قضایی داشتند، هرچند که سال گذشته دادگاه عالی به این مساله خاتمه داد.

این کمپانی از بیان روش کسب و کار خود ابایی ندارد و در سندی که به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده از مجموعه پتنت ها به عنوان زیربنای برای تجارتش یاد کرده است.

پس از انتشار خبر مربوط به محکومیت اپل به پرداخت502 میلیون دلار به VirnetX، ارزش سهام این - تعمیرات جارو برقی الجی در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شرکت 44 درصد بهبود پیدا کرد هرچند که «دادگاه استیناف حوزه فدرال آمریکا» در واشنگتن در حال بازبینی شکایات ارسال شده به «انجمن تجدیدنظر و دادرسی پتنت» است و ممکن است در برخی از حکم های صادره تجدید نظر صورت گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلکش نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام نمایندگی شما منطقه کوی مولوی میانه خدمات داره
پاسخ: بله در کوی مولوی شهر میانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone